A AnitramK skrev:
Hej,
Hur gick det? Vi är i färd att börja ta in offerter där BOB är ett alternativ. Så intresserad att veta hur ni upplevde processen? Höll tidplaner? Flexibilitet? Kostnader? Gick nåt fel och hur hanterades det?
Hej!
Vi är väldigt nöjda, de höll tidsplanen och var enkla och kommunikativa genom hela processen och allt känns väl genomfört! Vi köpte mycket av inredningen från Kakelspecialisten som vi dock inte är så imponerade av att ha göra med när några saker blev försenade, BOB däremot kom och satte upp de försenade sakerna när de ankom och var väldigt behjälpliga med att lösa det problemet! Skulle absolut anlita BOB igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.