Vedum som ingår i vårt hus ser ju snyggt ut men är, enligt min mening, ganska så dyrt. Vi behöver minst 90 cm bred kommod, högskåp etc till våra två toaletter och då rusar priserna snabbt iväg.
Har ni förslag på bra och helst billiga alternativ till Vedum? Gärna länkar och prisförslag...
 
Kolla Bauhaus.
Har varit på deras varuhus och de hade många fina och billiga modeller.
Ex. en komplett paket med högskåp, spegel, väggskåp mm för 5000:-


// Erik
 
Kan någon vara snäll och förklara för mig hur man lägger en bild i meddelande?
 
DannyBoy>>

Klicka på "Insert Image" ovanför smileys gubbarna och sedan skriver du länken till bilden mellan
[img ]HÄR![/ img ]
dessa taggar.

// Erik
 
Tack Hedin, men det var precis vad jag gjorde. Men bilden låg på C:\ driven och explorer klarade inte länka den. Så nåstan's måste jag har gjort fel.
Jag gjorde så här:
[img ]C:\badrum\foto\mobel1.jpg[/ img ]
 
Bilden måste finnas på en webbserver. Något i stil med
[img ] http ://www.webbserver.domain/minabilder/bild1.jpg[/img].
 
...och det kan bli problem om du länkar från ett gratis webhotell som t ex passagen eller spray...
 
IKEA. Vi kör IKEA i vårt badrum.
 
Med risk för att vara tjatig skulle jag även här rekommendera dig att kolla in Kvik.
Har även badrumsinredning och garderober.

mvh
David
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.