K Knelson #1 Medlem · Västerbotten · 2 inlägg 1 sep 2009 19:38 Knelson Medlem Västerbotten 2 inlägg 1 sep 2009 19:38 #1 Är det någon som vet vilket transportföretag Axminster använder sig av
mattiasp #2 Husägare · Täby, Sthlm · 6 884 inlägg 1 sep 2009 19:59 mattiasp Husägare Täby, Sthlm 6 884 inlägg 1 sep 2009 19:59 #2 Jag fick ett paket igår från Axminster. Det levererades av TNT
Bulldog #3 Medlem · Stockholm · 282 inlägg 1 sep 2009 20:09 Bulldog Medlem Stockholm 282 inlägg 1 sep 2009 20:09 #3 Jepp, TNT, funkar hur fint som helst! De kommer imorgon med en insatsplatta till fräs
K Knelson #4 Medlem · Västerbotten · 2 inlägg 1 sep 2009 20:09 Knelson Medlem Västerbotten 2 inlägg 1 sep 2009 20:09 #4 Tack så mycket! Där fanns ju mitt paket.