Är det någon som vet vilket transportföretag Axminster använder sig av
 
Jag fick ett paket igår från Axminster. Det levererades av TNT
 
Jepp,
TNT, funkar hur fint som helst! De kommer imorgon med en insatsplatta till fräs :-)
 
Tack så mycket! Där fanns ju mitt paket.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.