Tack för alla svar, Leica verkar vara märket som gäller, 1900 kr för D2an var väl kanske mer än vad jag hade tänkt från början, men kanske de betalar sej i långa loppet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.