Hej!
Har ett hus med 4 badrum som skulle behöva renoveras (70-tal). Tänkte inget märkvärdigt - bara skruva fram klockan 50 år.
Finns det någons slags avtagande marginalkostnad/stordriftsfördelar att renovera de 4 samtidigt, jämfört med att ta ett i taget? Göra 2 i taget? Tänker att medan något torkar i ett badrum kan man jobba vidare i nästa, och effektivisera för hantverkarna?
Erfarnheter?