Hej!
Har ett hus med 4 badrum som skulle behöva renoveras (70-tal). Tänkte inget märkvärdigt - bara skruva fram klockan 50 år.

Finns det någons slags avtagande marginalkostnad/stordriftsfördelar att renovera de 4 samtidigt, jämfört med att ta ett i taget? Göra 2 i taget? Tänker att medan något torkar i ett badrum kan man jobba vidare i nästa, och effektivisera för hantverkarna?

Erfarnheter?
 
BirgitS
Normalt planerar nog plattsättaren in sitt jobb så att torktiderna är över natten. Det man kanske kan vinna är elektriker och rörmokare behöver åka ut färre gånger för deras jobb är ofta typ en halv dag per badrum åt gången. Vad jag tror i alla fall men det bästa är ju att ta ut en firma och fråga.
 
  • Gilla
stugan_i_skogen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.