Svar: 10 länder
Som en tjej på 70+ vill jag ha den bästa och enklaste lösningen för att spara elkostnader genom att undvika högpris och kapa effekttoppar

Svar: 10 länder

Skulle vilja kunna styra värmen mer effektivt via Home assistant .

Hej.
10 länder.
När båda barnen 21 och 23 år gamla flyttat hem igen på grund av studier behöver jag få kontroll på elkostnaden då jag är ensamstående i ett stort äldre hus med mycket höga elkostnader, det skulle underlätta och ge vår familj glädje och pengar över att resa tillsammans med.

10 länder!

Jag har gjort grunderna för att kunna automatisera en del av min uppvärmning, men saknar relä + algoritmen som Ohmigo skulle ge mig! Helt rätt enhet för min uppsättning!

Då var det fredag igen och tävlingen är avslutad.

Juryn har utsett @LeDan med inlägg #4 till veckans vinnare, stort grattis! 🥳

Hoppas dina två nya Ohmigo-enheter kommer till väl användning och hjälper dig att ha det varmt och gott hemma, även med timpris!⚡🔌

• Gilla
altho
  • Laddar…
Andrea Rosberg Andrea Rosberg skrev:
Då var det fredag igen och tävlingen är avslutad.

Juryn har utsett @LeDan med inlägg #4 till veckans vinnare, stort grattis! 🥳

Hoppas dina två nya Ohmigo-enheter kommer till väl användning och hjälper dig att ha det varmt och gott hemma, även med timpris!⚡🔌
Oj, tack så mycket! Vad spännande det ska bli. Återkommer med meddelande när de kommit fram 🤗

• Gilla
Andrea Rosberg
  • Laddar…
Hej,
Jag har kommit fram till att jag inte har förutsättningarna för att dra nytta av de här Ohmigo-produkterna. Jag har helt enkelt inte en IT-miljö hemma som fungerar tillsammans med detta och har inte kunnat installera dem. Därför vill jag gärna sälja de här produkterna vidare till någon av er som hoppades på att vinna dem, och som har större glädje av dem än jag.
Hör gärna ev er om intresse finns. Antingen här i forumet eller på e-post: lmd8118@gmail.com

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.