26 009 läst ·
147 svar
26k läst
147 svar
Avslutad: Vinn stickan som förvandlar din tv till en smart-tv
2. Android.
Ändra familjens nuvarande kvantitativa tv-tittande till ett mer kvalitativt tittande.
Ändra familjens nuvarande kvantitativa tv-tittande till ett mer kvalitativt tittande.
Renoverare
· västra götaland
· 812 inlägg
2.
vad skulle vara bättre än en dator i tv-n, och det behöver jag.
vad skulle vara bättre än en dator i tv-n, och det behöver jag.
Svar: 2 Android
Det här vore ju smidigt att ha. Jag ser bara fördelar med TizzBird.
Idag använder jag den gamla metoden för att se film. Den innefattar problem som Kablar, stationär dator, mus, tangentbord, videoövergång mellan två skärmar, dator med högt fläktljud, samt för krångligt för sambon.
Det här vore ju smidigt att ha. Jag ser bara fördelar med TizzBird.
Idag använder jag den gamla metoden för att se film. Den innefattar problem som Kablar, stationär dator, mus, tangentbord, videoövergång mellan två skärmar, dator med högt fläktljud, samt för krångligt för sambon.
Medlem
· Stockholm
· 733 inlägg
Hej allesammans. För att tydliggöra: Det är alltså två personer som vinner, den biten av texten hade på något vis fallit bort. Och det rekommenderade priset för produkten är 1 295 kronor men den har varit på kampanj för 899 under sommaren.
Nr 2, Android.
Slipper jag alla fjärrkontroller så är det suveränt!
Slipper jag alla fjärrkontroller så är det suveränt!
2. Android
Då barnen nästan helt slutat med tablå-TV till förmån för on demand (främst via Netflix) är våra fullt fungerande TV-apparater med tillhörande digitalboxar trots att de inte är så gamla helt omoderna.
Det skulle ju denna manick på ett lysande sätt råda bot på.
Då barnen nästan helt slutat med tablå-TV till förmån för on demand (främst via Netflix) är våra fullt fungerande TV-apparater med tillhörande digitalboxar trots att de inte är så gamla helt omoderna.
Det skulle ju denna manick på ett lysande sätt råda bot på.
2. Android
Jag skulle behöva en knuff i ryggen för att ta ett tekniksprång och lära mig lite om hur jag EGENTLIGEN kan utnyttja TV, dator och mediaspelare. Den här prylen verkar vara så enkel att till och med jag vågar ta steget. Vore väldigt intressant att se om det är så.
Jag skulle behöva en knuff i ryggen för att ta ett tekniksprång och lära mig lite om hur jag EGENTLIGEN kan utnyttja TV, dator och mediaspelare. Den här prylen verkar vara så enkel att till och med jag vågar ta steget. Vore väldigt intressant att se om det är så.