Den kör Android (alternativ 2)
Har länge sneglat på en liknande lösning tillsammans med Magine som TV-källa. Det är kanske framtidens TV som bor i den här lilla prylen.

2. Android.
Ändra familjens nuvarande kvantitativa tv-tittande till ett mer kvalitativt tittande.

2.

vad skulle vara bättre än en dator i tv-n, och det behöver jag.

2. Android
Vi skulle få en av de vassaste tjock-TV-apparaterna, om inte den vassaste. Tjock-TVn är nämligen så morden att den har HDMI.
Den skulle även göra underverk för vår gamla platt-TV.

2. Android
Frugan har lagt beslag på vår tv-laptop för sitt bingospel så nu är såväl make som ungarna frustrerad över vingklippt tv...

Svar: 2 Android

Det här vore ju smidigt att ha. Jag ser bara fördelar med TizzBird.
Idag använder jag den gamla metoden för att se film. Den innefattar problem som Kablar, stationär dator, mus, tangentbord, videoövergång mellan två skärmar, dator med högt fläktljud, samt för krångligt för sambon.

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
2. Android.
Nya teknikprylar är alltid roligt.

2. Android
Kan inte motivera bättre än att jag vill ha den! ;)

Hej allesammans. För att tydliggöra: Det är alltså två personer som vinner, den biten av texten hade på något vis fallit bort. Och det rekommenderade priset för produkten är 1 295 kronor men den har varit på kampanj för 899 under sommaren.

• Gilla
D09
  • Laddar…
2. Android
Perfekt till barnens tv på övervåningen så att maken och jag kan mysa i tv rummet utan tonåringarna.

Nr 2, Android.
Slipper jag alla fjärrkontroller så är det suveränt!

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
2. Android

Då barnen nästan helt slutat med tablå-TV till förmån för on demand (främst via Netflix) är våra fullt fungerande TV-apparater med tillhörande digitalboxar trots att de inte är så gamla helt omoderna.
Det skulle ju denna manick på ett lysande sätt råda bot på.

Svar 2: Android

Sambon ska vara mammaledig snart och då vill det underlätta med en sånt pryl för att hon kan ha lite stöd från TV'n på långa höst och vinterdagar.

2. Android

Jag skulle behöva en knuff i ryggen för att ta ett tekniksprång och lära mig lite om hur jag EGENTLIGEN kan utnyttja TV, dator och mediaspelare. Den här prylen verkar vara så enkel att till och med jag vågar ta steget. Vore väldigt intressant att se om det är så.

2. Android
För att min TV just nu härmar Homer Simpson: "I am so smart, I am so smart, S-M-R-T!"
Den behöver helt enkelt lite hjälp på traven.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.