25 703 läst ·
147 svar
26k läst
147 svar
Avslutad: Vinn slimmad robotdammsugare som kommer åt smutsen överallt!
Svar : 2
Motivering:
Om jag denna slimma stjärna skulle vinna.
Simsalabim och jag förvandlas till en lyckligare kvinna.
Många kvadrat och skitig karl - Jag vet roligare sätt att spendera mina dar!
Vänliga hälsningar,
28-årig dammsugarslav
Motivering:
Om jag denna slimma stjärna skulle vinna.
Simsalabim och jag förvandlas till en lyckligare kvinna.
Många kvadrat och skitig karl - Jag vet roligare sätt att spendera mina dar!
Vänliga hälsningar,
28-årig dammsugarslav
God eftermiddag o trevlig helg till alla!
Jag svarar att nummer 2 är det rätta svaret eftersom den är så tunn och smidig så den tar sig fram och under nästan på alla ställen.
Att vara den lyckliga vinnaren till denna fantastiska dammsugare skulle underlätta mitt liv enormt mycket då jag dels har katter som fäller men även eftersom jag pga. mitt handikapp har svårt att kunna städa själv och har ingen ekonomisk möjlighet att betala för städhjälp heller utan får försöka sköta allt som det blir när man är själv.
Då skulle det bli rent hus hemma hos mig och glädje över att mitt lilla allergiska barnbarn kan stanna längre hemma hos mig.
Hoppas min dröm ska slå in!
Jag svarar att nummer 2 är det rätta svaret eftersom den är så tunn och smidig så den tar sig fram och under nästan på alla ställen.
Att vara den lyckliga vinnaren till denna fantastiska dammsugare skulle underlätta mitt liv enormt mycket då jag dels har katter som fäller men även eftersom jag pga. mitt handikapp har svårt att kunna städa själv och har ingen ekonomisk möjlighet att betala för städhjälp heller utan får försöka sköta allt som det blir när man är själv.
Då skulle det bli rent hus hemma hos mig och glädje över att mitt lilla allergiska barnbarn kan stanna längre hemma hos mig.
Hoppas min dröm ska slå in!
Medlem
· Västra Götaland
· 132 inlägg
Svar: nummer 2, Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.
Motivering: Jag vill se om jag kan programmera om den till kaffekokare och barnvakt. Inte för att jag behöver (nåja barnvakt är ju trevligt) utan bara för att se om det går...
Lovar att hålla er andra uppdaterade.
Motivering: Jag vill se om jag kan programmera om den till kaffekokare och barnvakt. Inte för att jag behöver (nåja barnvakt är ju trevligt) utan bara för att se om det går...
Lovar att hålla er andra uppdaterade.
Svar: 2
Jag är allergisk mot damm(kvalster) och hos oss står dammsugaren framme alltid.
Den står dessutom alltid på fel ställe så att vi snubblar över den.
Vet inte hur många gånger jag svurit över den på natten när jag skall kolla till något av barnen.
Skulle vara otroligt skönt att få undan dammsugaren och att den alltid är på samma ställe..
Jag är allergisk mot damm(kvalster) och hos oss står dammsugaren framme alltid.
Den står dessutom alltid på fel ställe så att vi snubblar över den.
Vet inte hur många gånger jag svurit över den på natten när jag skall kolla till något av barnen.
Skulle vara otroligt skönt att få undan dammsugaren och att den alltid är på samma ställe..
Svar:
2.Den är supertunn och smidig
Motivering.
Den ultimata presenten till min fru då jag själv pga diskbråck i både nacke och rygg är oförmögen hjälpa till med städningen hemma just nu. En present som skulle uppskattas mer än blommor i detta läge.
Motivering.
Den ultimata presenten till min fru då jag själv pga diskbråck i både nacke och rygg är oförmögen hjälpa till med städningen hemma just nu. En present som skulle uppskattas mer än blommor i detta läge.
Svar: 2
Motivering: Med denna dammsugaren här hemma så kan jag både sitta bekvämt i soffan med Byggahus samtidigt som hela huset städas. Det skulle vara oerhört effektivt!
Motivering: Med denna dammsugaren här hemma så kan jag både sitta bekvämt i soffan med Byggahus samtidigt som hela huset städas. Det skulle vara oerhört effektivt!
Svar:
Motivering:
Hör och häpna men när min son fyllde 8 år så önskade han sig en robot. Sagt och gjort så blev det en leksaksrobot. Dröm om förvåningen när han öppnar paketet och tittar med stora ögon på mig och utbrister:
- Men pappa jag menade ju en sån där cool rund robot som åker runt och dammsuger! Den kan katten ha som sitt rymdskepp och så slipper du och mamma hålla på och dammsuga när jag vill titta på Tv!
Hade varit roligt att kunna uppfylla den önskan
Motivering:
Hör och häpna men när min son fyllde 8 år så önskade han sig en robot. Sagt och gjort så blev det en leksaksrobot. Dröm om förvåningen när han öppnar paketet och tittar med stora ögon på mig och utbrister:
- Men pappa jag menade ju en sån där cool rund robot som åker runt och dammsuger! Den kan katten ha som sitt rymdskepp och så slipper du och mamma hålla på och dammsuga när jag vill titta på Tv!
Hade varit roligt att kunna uppfylla den önskan
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt
Om någon hade träffat vår hund så hade vi antagligne redan vunnit dammsugaren.
Har aldrig varit med om ett djur som kan producera mer päls på en dag än vad som rimligtvis kan finnas på en hund.
Fast frugan är ju iofs också ganska bra på att fälla.
Det är kanske jag också men mitt syns inte...kortklippt är bra
Om någon hade träffat vår hund så hade vi antagligne redan vunnit dammsugaren.
Har aldrig varit med om ett djur som kan producera mer päls på en dag än vad som rimligtvis kan finnas på en hund.
Fast frugan är ju iofs också ganska bra på att fälla.
Det är kanske jag också men mitt syns inte...kortklippt är bra
Medlem
· stockholms län
· 32 inlägg
Som övriga svarar jag 2. Den är så tunn...
- För rent hus.
eller
- För dig som värdesätter din tid!
- För rent hus.
eller
- För dig som värdesätter din tid!
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.
Tänk vad populär man skulle bli av övriga familjen med en sådan här vinst! Finns väl inte mycket som är tråkigare än att dammsuga. Dessutom är dammsugning en riktig tidstjuv, så denna skulle passa som handen i handsken
Tänk vad populär man skulle bli av övriga familjen med en sådan här vinst! Finns väl inte mycket som är tråkigare än att dammsuga. Dessutom är dammsugning en riktig tidstjuv, så denna skulle passa som handen i handsken
Svaret är... Trumvivrvel...... 2. Den är så tunn att den tar sig in i stort sett överallt.
Motivering.
Efterssom det är jag som har ansvaret för dammsugningen i detta huset så bara måste jag vinna denna...
Mitt liv hade blivit så mycket enklare
Motivering.
Efterssom det är jag som har ansvaret för dammsugningen i detta huset så bara måste jag vinna denna...
Mitt liv hade blivit så mycket enklare