14 126 läst ·
123 svar
14k läst
123 svar
Avslutad: Vinn skruvdragare och hela 241 tillbehör igen!
svar: 1. DIY
Jag och mina vänner ska renovera ett hus. Så detta skulle vara perfekt och använda till hela huset när man skruvar upp saker på väggen
bloodsband@live.se
Jag och mina vänner ska renovera ett hus. Så detta skulle vara perfekt och använda till hela huset när man skruvar upp saker på väggen
bloodsband@live.se
1. DIY
Min man han kan...men inte än. Med rätt DIY-utrustning kanske han själv kan sätta in den där dörren som saknas. Skruva i lådfronterna som ramlar ner och inte minst göra klart ALLT han påbörjat. En skruvdragare al inklusive skulle onekligen hjälpa till mycket på vägen. Om inte, så skulle jag själv fixat allt då!
Min man han kan...men inte än. Med rätt DIY-utrustning kanske han själv kan sätta in den där dörren som saknas. Skruva i lådfronterna som ramlar ner och inte minst göra klart ALLT han påbörjat. En skruvdragare al inklusive skulle onekligen hjälpa till mycket på vägen. Om inte, så skulle jag själv fixat allt då!
Svar nr 1. Köpt både hus och torp och skulle verkligen behöva två skruvdragare för att öka farten på renoveringsjobben och även att säkert ha minst en maskin på vardera stället. Dottern fyllde precis ett år och vi väntar syskon mot slutet av året så hoppas hinna mycket i vår och sommar!
Svar 1 DIY
Jag har precis köpt mitt första hus och kommer flytta in där om en månad. Har inte mycket verktyg hemma då jag bott i en litten etta innan. Så denna skruvdragare/borr hade jag behövt när jag ska renovera köket och fixa i mitt nya hem
Jag har precis köpt mitt första hus och kommer flytta in där om en månad. Har inte mycket verktyg hemma då jag bott i en litten etta innan. Så denna skruvdragare/borr hade jag behövt när jag ska renovera köket och fixa i mitt nya hem
Svar: DIY
Renoverar en villa från 1967. Då mina gamla skruvdragare gick sönder - har jag lånat skruvdragare från bekanta som hjälpt till. Men det är långt ifrån en bra lösning - då dom ibland behöver sina verktyg själva.
Kommande projekt är köksrenovering och fasadbyte.
Ett skruvdragar-paket från Bosch med medföljande förvaringsväska och tillbehör skulle skapa ordning och bidra till ökad motivation.
Renoverar en villa från 1967. Då mina gamla skruvdragare gick sönder - har jag lånat skruvdragare från bekanta som hjälpt till. Men det är långt ifrån en bra lösning - då dom ibland behöver sina verktyg själva.
Kommande projekt är köksrenovering och fasadbyte.
Ett skruvdragar-paket från Bosch med medföljande förvaringsväska och tillbehör skulle skapa ordning och bidra till ökad motivation.
Svar är nummer 1
Efter flera projekt som har varit nödvändiga i huset så är det dags för ett projekt som bara är roligt. En inbyggd dator i ett skrivbord som kommer utmana kreativiteten.
Efter flera projekt som har varit nödvändiga i huset så är det dags för ett projekt som bara är roligt. En inbyggd dator i ett skrivbord som kommer utmana kreativiteten.
Rätt svar: DIY
Vi ska bygga ett plank, högt och långt. Så vi slipper beskåda grannens fillifjonk. När kommunen sagt sitt vi förhoppningsvis kommer igång, för den där fillifjonken är alltid på språng!
Vi ska bygga ett plank, högt och långt. Så vi slipper beskåda grannens fillifjonk. När kommunen sagt sitt vi förhoppningsvis kommer igång, för den där fillifjonken är alltid på språng!
Svar DIY (Do It Yourself)
Absolut ett måste i husvagnen. Jag behöver en sådan här i husvagnen.
* Med min stödbenshylsa slipper jag handjaga stödbenen.
* Med en kroknyckel skruvar jag i och ur tältpinnar när marken är hård.
* Med borrarna och bitsen fixar jag reparationer och installationer i vagnen och bilen när jag campar.
* Skruvar och pluggar för allehanda behov.
* Vikten är viktig, endast 1,55Kg. Det belastar inte lastvikten närmvärt.
* Allt detta i en behändig väska att ha med sig i vagnen.
Absolut ett måste i husvagnen. Jag behöver en sådan här i husvagnen.
* Med min stödbenshylsa slipper jag handjaga stödbenen.
* Med en kroknyckel skruvar jag i och ur tältpinnar när marken är hård.
* Med borrarna och bitsen fixar jag reparationer och installationer i vagnen och bilen när jag campar.
* Skruvar och pluggar för allehanda behov.
* Vikten är viktig, endast 1,55Kg. Det belastar inte lastvikten närmvärt.
* Allt detta i en behändig väska att ha med sig i vagnen.
DIY
Jag ska bygga ett nytt trädäck på ca90m2 och skulle behöva hjälp av en skruvdragare!
Jag ska bygga ett nytt trädäck på ca90m2 och skulle behöva hjälp av en skruvdragare!
Medlem
· Västragötalän
· 12 inlägg
DIY. Ska snart påbörja ett bygge av ett hönshus och eftersom den enda "skruvdragaren" jag har är en sladddriven så skulle en trådlös göra jobbet mycket enklare.
Medlem
· Västra Götalands
· 6 inlägg
Rätt svar: DIY
Bygga friggebod är det självklara valet,
för händig man med lite utrymme på 2000-talet!
Bygga friggebod är det självklara valet,
för händig man med lite utrymme på 2000-talet!