7 897 läst ·
198 svar
8k läst
198 svar
Avslutad: Vinn Ryobis kraftfulla snöskyffel + batteri och laddare!
Upp till 6 meter slungas snön iväg
Med denna snöskyffel så kan mina föräldrar (dom börjar bli gamla med balansproblem) skotta sig en stig tills jag senare på dagen kan svänga förbi och röja ordentligt hemma hos dom, utan att känna att jag måste stressa.
Med denna snöskyffel så kan mina föräldrar (dom börjar bli gamla med balansproblem) skotta sig en stig tills jag senare på dagen kan svänga förbi och röja ordentligt hemma hos dom, utan att känna att jag måste stressa.
Upp till 6 meter.Andrea Rosberg skrev:
[bild]
Ta chansen att vinna en ONE+ 18V snöskyffel med tillhörande batteri och laddare. Den är smidig, kraftfull och gör snöröjningen betydligt enklare på altaner, verandor och trappor. Ett perfekt hjälpmedel för att hålla gångytor säkra utan tungt arbete.
Vinstvärde: cirka 3800 kr
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du skulle bli en värdig vinnare.
Hur lång kastlängd har 18V ONE+ Snöskyffel?
Det rätta svaret finner du här: [länk]
- Upp till 4 meter
- Upp till 6 meter
- Upp till 8 meter
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 12 december.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi.
Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Stort tack till Ryobi som sponsrar tävlingen! 🎉
Vilken bra uppfinning, det visste jag inte att det fanns
Tävlingen är nu avslutad!
Vi gratulerar @delux vars motivering #76 valdes som vinnande bidrag i tävlingen om snöskyffeln från Ryobi 🥳. Nu får 14-åringen lite välförtjänt vila och ni får mer tid till familjemys i vinter! ❄️
Tack till alla som deltog i tävlingen!
Vi önskar er alla en fantastisk fredag och en riktigt fin helg! 🎉
Vi gratulerar @delux vars motivering #76 valdes som vinnande bidrag i tävlingen om snöskyffeln från Ryobi 🥳. Nu får 14-åringen lite välförtjänt vila och ni får mer tid till familjemys i vinter! ❄️
Hejja 😀Andrea Rosberg skrev:
Tävlingen är nu avslutad!
Nu blir sonen glad. Tusen tack!
Klicka här för att svara