1911

Varför lägga tiden själv när någon annan kan hjälpa en

1911
”Litet bo jag sätta vill. Gård med trädgårdstäppa till”.
En robot är något för mig att ha på ålderns höst. ( blir 70 år i april) Då kan jag med gott samvete njuta av att sitta ute i solen och titta på blommorna, mata fåglarna och busa med barnbarn och hund.
Robotdammsugaren, som även svabbar, får ta över det viktiga ansvaret: Att hålla inomhusmiljön tipptopp.
När vi sedan, efter en dag ute i den lilla täppan, kommer in för att fortsätta att ha roligt tillsammans. Då, har ett ”underverk” ägt rum. Allt är rent och fräscht, tack vare en robot. Jag kallar det lycka.
Agneta
Pionjaren@icloud.com

År 1911

bygger nytt hus och skulle verkligen behöva en robotdammsugare som kan ta bort lite av vardagsstressen som uppstår vid husbygge, bebis och valp. Att den också moppar är ju som grädde på moset
dessutom älskar vi Hylte jakt och lantman och åker ofta från Göteborg för att handla där, blir några nätordrar då och då med!

År 1911

Jag är nyfiken på dessa maskiner, men kommer nog aldrig att lägga så mycket pengar bara för att ”testa”. På pappret verkar de dock vara en bra idé.

utöver att stilla nyfikenheten kanske den skulle ge oss lite extra tid med barnen.

Företaget grundades 1911.

Vi är en småbarnsfamilj med 3 små barn som precis köpt vårt första hus. För att underlätta vardagen och hjälpa till att hålla boendet fräscht och rent vore en robotdammsugare det perfekta tillägget och en dröm för oss!

Sedan första dagen för drygt hundra år sedan då Hylte slog upp dörrarna, har mottot varit att erbjuda bra grejer till bra priser för människor som älskar att vistas i skog och mark. Vi som älskar att vara ute i skog, natur och trädgården skulle ha mycket hjälp av dammsugaren att få bort ’’änglarna’ under sängen och sofforna- vi skulle få mer tid med det vi gillar- att vara ute i skog och mark

Svar: 1911. Med en robotdammsugare i fritidshuset får jag mer tid för trädgård och fritid. Mvh Harriet Karlsson tfn 0734344962, harrietech@gmail.com.

Svar: sedan 1911.

Med 4 barn 2vuxna 2 katter och en hund så hade det inte skadat med lite städhjälp.

1911 är året. jag har varit kund länge, men inte riktigt från start..

Dammsugaren gick sönder i går ganska olägligt. Med två aktiva barn och båda föräldrarna som jobbar mycket blir det mycket smuts överallt. En vinst av denna maskin skulle ge oss mer tid för roliga saker på helgerna!

Hej!

1911 är svaret på frågan.

Motivering är följande:
Med en 3 veckor gammal bebis och ett hus som håller på och totalrenoveras är tiden för städning knapp.
Vi har 3 våningar och skulle man kunna få använda sig utav en robotdammsugare till en våning hade vi sparat ihop massor med tid till annat viktigt. Den skulle isåfall hamna på entrévåningen då den snart är helt renoverad.

Svar: 1911

Motivering: Jag bor ensam i ett hus på 235m2, + vind och dubbelgarage. Det tar sin lilla stund att dammsuga och hålla rent. Med en Cleanmate hade jag inte bara haft någon att dela städbördan med, utan jag hade även kunnat frigöra tid för att öka frekvensen på swipandet på Tinder så jag kan hitta en matchning - och jag får en unik selling point när jag frontar med att jag har en robotdammsugare också.

Svar: 1911

Är sjukskriven pga en skada och städningen blir aldrig av. Skulle hjälpa oerhört mycket med automatisk städning.

Svaret är 1911
alla som har kennel eller hund vet behovet av en robotdammsugare och en med mop hade varit super , Skumparpskennel

1911!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.