3 Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Är rätt svar!. Tänk vad härligt att vi bor innärheten av en av butikerna så att vi kan komplettera till hela nybyggda uteplatsen!

Svaret är nr 3.

Vi jobbar som volontärer stora delar av året, när vi är hemma försöker vi njuta av sommaren på så många sätt som möjligt... att kunna sitta och smågunga i dessa stolar och njuta av en sensommarkväll vore helt enkelt underbart!:D
Att de dessutom är snygga gör saken bara bättre(y)

Mvh Patrik

Svar nummer 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

De hade varit sååå fina på vår altan.

B
Svar C.

Skulle göra sig utmärkt på altanen jag slitit med nu i två månader. Vinner jag så ska jag lägga upp en projekt-dokumentation över bygget på forumet med en sista bild där jag sitter i den fina möbelgruppen med familjen och äter plankstek i den fantastiska solnedgången!

Svar: 3 Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Tänk så härligt det varit om man fått njuta av en härlig sensommar kväll med goda vänner sittandes i ett nytt fint möblemang på baksidans uteplats, som idag bara är tråkig och outnyttjad.

Svar nr: 3.

Om några månader sätts spaden i marken för vårt nybygge. Vi har lyckats hitta en stor tomt med nära till skog och åkermark. Planerna för en stor altan i söderläge håller på att ta fart. Att vinna dessa utemöbler och få äran att ställa fram dem på altanten hade vart fantastiskt.

3.Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi skulle verkligen uppskatta dessa möbler på våran nya veranda/ uteplats och grannarna skulle förmodligen bli så avundsjuka så de skulle rusa in på hemsidan och beställa dessa underbara möbler direkt vi så vart de kommer ifrån :)

Men alltså åhhhhh #brasommarmöbler och #byggahus.se vilken tävling ni fått till! Nu jag ju verkligen vinna vill! Svar på frågan är såklart nummer tre, tyvärr lite långt dit för att på era fina möbler i verkligheten kunna se. Men tänk om de på vår altan kunde få stå å glänsa, först måste vi bara i röran rensa. För efter flytt till nytt hus med tre barn livet är lite i kaos, vi skulle nu verkligen behöva en paus. Den fina nya altanen nu gapar tom och kal, inte alls som en mysig utesal. I drömmen jag inrett med möbler och växter gröna, i verkligheten sitter lillungen där och käkar grus och får mig att stöna. Snälla hjälp vår familj till en värdig semester, där vi kan sitta på STOLAR när vi får gäster! Nu håller vi tummarna stora som små att vi denna fantastiska vinst kan få <3

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
SVAR 3 Jag är gammal lite ovig behöver trädgårdsmöbel med lite gung i
Karin Bromarker

Svar 3
Jag är gammal lite ovig behöver möbler med lite gung i

Svar: 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

I vår nyinflyttade villa,
om kvällarna vi tänkt grilla.
I Bra sommarmöbler man då vill sitta,
för att av utsikten njuta och titta.

Alternativ 3 Kållered Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi är rätt personer att vinna denna gång, vår tur är inte med oss när det gäller hus,bilar,jordvärme och sjukdomar i familjen. Nu är det dags att våran tur ska vända. Så underbart det vackert det skulle bli på vår altan.få sitta och njuta där en efter en lång dag på jobbet.

Svar på frågan

1. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
  2. Har ny sommarstuga så jag behövet utemöbler

Svar 3

Jag gillar att ta det lugnt, så jag behöver sköna möbler !!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.