5
Svar: 2 13 mm, skulle vilja vinna den och ge den till min nyligen pensionerade far :)

Svar: 13mm

En skruvdragare från Flex hade passat som handen handsken för mig (läs min frus framtida projekt:crysmile:).
I slutet av Februari köper vi vårat första hus. Det ska bli extremt spännande och kul!
Håller alla tummar och tår:giggle:

Svar:
2. 13 mm

Motivering:
Det är dags för mig att pröva något nytt, att se vad utmanaren Flex kan erbjuda!

Svaret är 13!

Skulle komma väldigt bra tillhands då för 1år Sen så tappade min vän bort sin när han höll på att renovera, så jag gav honom min ena makita!

Nu har min tyvärr stämplat ut och gått vidare till återvinning, och nu har jag enbart kvar min betongpuffra, vilket är en match då vi har flyttat till radhus med enbart gipsväggar. Och kommer bli svårt till våren när det är dags att bygga om altanen, staket på både bak/framsida, rusta upp förrådet och kanske bygga ett litet förvaringsskjul på baksidan

E
Svar 13 mm.

Jag skulle vilja tända gnistan att få med min sambo lite mer i byggandet så vi kan jobba ihop. Då tror jag denna maskin skulle komma väl till pass.

Svaret är nr2 13mm

Åh äntligen en tävling för mig, har sedan innan en flex giraff slip och är mycket nöjd!
Nu när jag bara har kvar en mutterdragare som man blir både lomhörd och vibrationsskadad av skulle denna flex vara ett mycket välkommet tillskott i verktygsvagnen!

Svar 13mm
Får inte köpa en sådan för min fru pga av priset. Men om jag vinner en, så kan hon ju inte säga något.
Mvh Stefan

Nr 2, 13mm
Jag skulle verkligen behöva en ny skruvdragare då min Ryobi brann upp i höstas och jag planerar att bygga en lekställning åt min dotter till våren.

Rätt svar: 2, 13mm
Precis vad jag behöver när jag ska börja lägga tillbaks 240 kvadrat golvplankor.

Svar: 13 mm.

Den värstingen skulle jag verkligen behöva som handbegripligt sällskap i vår bångstyriga gamla sommarstuga!

Svar 2 (13mm)

Jag borde vinna för att här på vår lilla gård pågår alltid något byggbrojekt. Totalt 7 st byggnader, med rejäla husstomme ställer höga krav på maskiner och verktyg. En slittålig och allsidig 18V-skruvdragare skulle verkligen göra skillnad - Länge.

Svar: 13 mm

Clas Ohlsson maskinen, den blå la av, dvs batteriladdaren, så jag bytar gärna upp mig.

R
Svar: 2. 13mm

Här finns flera projekt på gång men då ekonomin tryter riskerar nödvändiga maskininköp bli tråkiga budgetmodeller.
Med en värsting från Flex kommer min och familjens projekt bli roligare och enklare!

Svar 2. 13mm

En sånt låda hade jag behövt hemsk mycket som ny ägare i huset, har en från öb och detta gick åt skogen efter 2 dagars användning!
Detta skulle vara mer än välkommen

Svar : 13mm

Den vore en perfekt hjälp till vår renovering av huset som är byggt på slutet av 1700-talet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.