Svar: 2010

Motivering: Är nybliven husägare sedan ett par veckor. Huset är från 1945 men fint för mig, visst har den ett par charmrepor men vem har inte det.
Nu när jag har uppfyllt min dröm om att ha ett hus så har jag 1000 planer o projekt som surrar i huvudet. Men som ensamboende ungkarl så är inte nyttiga uppgraderingar lika troliga som roliga sådana:). Så även om jag har en spricka i badrumshandfatet så verkar mitt spelrum hamna som prioriterat ärende. Så nu har ni chansen att få mig att prioritera rätt och renovera badrum före jag går och köper flipperspel, arkadmaskiner och annat kul.
Som vanligt tack för den trevliga tävlingen.
/Sami

Ps.Så här roliga ser handfatet ut som jag har idag:)
20141110_200332_zpsa3541017.jpg

Tror på 2an, 2010!

Min motivering är att jag skulle bli världens lyckligaste 26-åring, jag håller precis på att piffa upp vårat gamla badrum med blå bård och blå plastmatta till att bli något finare med låg budget, har hittills målat om allt kakel vitt, inklusive bården, bytt ut handfat mot ett jag köpte på blocket och satt upp ek-hyllor på väggarna samt införskaffat en duschvägg även den från blocket. Har alltid köpt från blocket p.g.a. ovannämnda begränsade budget, men det ledde även till ett trasigt handfat, insåg inte förrän jag satt dit det på ek-bänken att det inte fungerar. Vore bara så extremt kul med något nytt och vackert, blev helt chockad av det fina handfatet i tävlingen och sitter nu även och dräglar över marmorkaklet på stonefactorys hemsida.

Fint med dessa tävlingar, grattis till den som vinner, är redan avundsjuk!

Redigerat:
Svarsalternativ 2: 2010

Det underbara handfatet i marmor har sedan ett år legat på mitt mood board för badrumsrenoveringen. Vore en dröm att få vinna det och se det på riktigt i vårt badrum och inte bara drömma om bilden. I mina ögon är det den perfekta kombination av en mjuk och organisk form med ett ädelt och svalt material. Hoppas hoppas!

Rätt svar är 2. 2010 Jag har svar och vitt kakel kommit så långt i renoveringen, doch tillåter inte min ekonomi att köpa nytt tvättfat ej heller ny toalett så en vinst på handfatet skulle passa utmärkt speciellt den formen samt färgen. Hoppas på vinst/ Kramar Mona en person med prekär ekonomi....

2.2010
Vad glad jag blir att ni gör denna tävling! Nu vet jag att det finns skålhandfat i marmor! Jag köpte precis en gammal kommod/lavoar med marmorskiva och detta handfat skulle bli pricken över i när jag gör om den till handfat i vårt blivande badrum. Och så vet jag vart man kan köpa resten av inredningen :)
Paula Svensson
kallefia@hotmail.com

2. 2010

Vi ska precis renovera badrummet i villan från 1928 och jag inte tänka mig något som skulle passa bättre än det underbara handfatet i marmor!

svar: 2, 2010

Nu har jag byggt en hel övervåning, men vi har badrummet kvar. Så en liten belöning är jag nog värd!

Svar 2, 2010
Vi bygger just om/renoverar en stuga där ett sådant handfat hade gjort sig underbart bra.

Svar: 2010
För att jag sen nio år bor i en trist HSB-lägenhet med en underbart stor alm utanför mitt köksfönster. Eller köksfönster, ja utanför alla mina fönster. Som att bo i en sagovärld. I 8,5 år. I somras höggs den ner. Jag grät den kvällen och gråter än. Nu bor jag bara i en trist lägenhet. Inte sagolik det minsta. Handfatet skulle naturligtvis inte matcha mitt standardiserade HSB-badrum men det skulle ge mig lite av känslan av att bo vackert tillbaka.

2010 vi MÅSTE verkligen renovera bår lilla toalett på övervåningen!! O denna skulle passa utmärkt in i den övriga stilen i huset!

Svar : nr 2 = 2010
Varför skulle jag då vinna?
Jag håller på med ett större projekt med biorum, nytt kontor med tillhörande arkiv & liten toalett som skall helkaklas.
Detta projekt kommer att visas på minhembio där allmänheten kan följa projektet. Där lägger man även upp länkar till leverantörer som finns på bilderna, tex Stonefactory m.m. vilket kan ge dom bra reklam. Jag har inget facebook konto.

Svar: 2, år 2010.

Marmor är en av mina favoritkulörer men i badrummet saknas detta, tyvärr... Ett handfat från Stonefactory.se skulle pryda fint där andra går bet. Kanske en bild på monterat handfat till Eder sida efteråt?

Håller tummarna nu att tomten ser detta.

Tack för en kul tävling :-)

Mitt svar är
2. 2010

Detta fina handfat passar perfekt till en gammal kommod från min mormor. Det blir jättefint i vår sommarstuga som vi håller på att bygga.

2010! Stonefactory skulle bli Famefactory när alla vänner och bekanta frågar var den lyxiga marmorskapelsen kom ifrån!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.