Svar 1.

Jag har en son på snart 5 år som aldrig har ätit godis, vill inte ens smaka. Men ska vi festa till under helgen så väljer han med ett stort leende POPCORN. Han älskar popcorn och skulle bli överlycklig att ha en popcornmaskin!

Svar:1

Motivering: Hade varit fantastiskt och sätta in popcornmaskinen i vårt nya biorum. Tillsammans med en framtida colakyl säkrar jag upp att ha barnen hemma på fredagkvällarna!

Hej!

Svaret är: 1. 1-3 deciliter.

Har länge önskat mig en riktig popcornmaskin så att jag slipper doften av brända popcorn i den gamla kastrullen jag har. :D(y):p

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn fräck popcornmaskin i retrostil

[bild]

Popcornmaskinen i veckans tävling tar dig lite närmare det fullfjädrade biorummet hemma. Den är designad i retrostil och andas gammal biograf blandat med härliga tider. Tre personer har chans att ta hem popcornmaskinen Cinema Style från Coolstuff.

Totalt värde cirka: 1 800 kronor

här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har popcornmaskinen för rekommenderad mängd popcorn per gång?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 1-3 deciliter
X. 3-5 deciliter
2. 5-8 deciliter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 18 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Coolstuff. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Coolstuff för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar1
Min fru tycker att vi har alldeles för mycket saker och maskiner, därför har jag fått köpstopp. Men en vinst kan hon ju inte neka mig.

• Gilla
Hilwan
  • Laddar…
Svar 1

Så att familjen får en mer biokänsla på fredags- och lördagskvällarna.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn fräck popcornmaskin i retrostil

[bild]

Popcornmaskinen i veckans tävling tar dig lite närmare det fullfjädrade biorummet hemma. Den är designad i retrostil och andas gammal biograf blandat med härliga tider. Tre personer har chans att ta hem popcornmaskinen Cinema Style från Coolstuff.

Totalt värde cirka: 1 800 kronor

här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har popcornmaskinen för rekommenderad mängd popcorn per gång?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 1-3 deciliter Rätt svar 1-3 dl
X. 3-5 deciliter
2. 5-8 deciliter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 18 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Coolstuff. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Coolstuff för att de sponsrar den här tävlingen.

1-3 dl

Svar nr 1

För vem vill inte ha en popcornmaskin!?

Svar 1

Då det snart är dags för en årets uppesittarnatt ( super bowl). Skulle denna maskin skänka lite sportbar känsla till en gammal man som inte orkar sitta ute på lokal och titta på matchen

Rätt svar:1

Doften utav nypoppad majs, är ju ganska nice
Med maskin ifrån coolstuff, du snart kan höra varje puff.
Och njuta framför tv:n en stund, utan att för den saken skull bli rund.

Svar: 1
Jag och barnen skulle älska att ha en sån här apparat till fredagsmyset!

ullet
Svar: 1-3 dl

Popcorn är ju "nyttiga" snacks, och med hjälp av en popcorn-maskin skulle jag kanske kunna hålla mig till målsättningen att äta hälsosammare lite längre.

svar 1 !

Det vore kul att ha nått man kunde göra riktigt mycket popcorn med, när våra vänner kommer över så är det 10 (!) barn i huset samt 6 vuxna. Det går nästan inte att hantera smidigt med kastrullpopp och vi gillar inte micropoppisar heller. Detta vore nog bästa lösning på detta problem ;)

Svar: 1

Ska renovera och bygga bastu och biorum i min källare, och såklart behövs en popcornmaskin där!

Lovar att posta bilder fr projektet om jag kammar hem en maskin!

Rätta svaret är 1, 1-3 dl per gång!

Dels vill jag vinna för att maskinen är riktigt designsnygg men även för att min dotter bara äter popcorn som "godis". Så denna skulle användas varje lördag :-)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.