3 000 läst ·
95 svar
3k läst
95 svar
Avslutad: Vinn ett presentkort hos jem & fix!
1. 82 butiker
2. Jag saknar ett vatteninslag i vår trädgård så har planer på att skapa det.
Tanken är att använda en eller två whiskytunnor eller något hemgjutet på olika nivåer, där vattnet cirkulerar mellan med hjälp av en pump och skapar ett lugnande porlande ljud.
2. Jag saknar ett vatteninslag i vår trädgård så har planer på att skapa det.
Tanken är att använda en eller två whiskytunnor eller något hemgjutet på olika nivåer, där vattnet cirkulerar mellan med hjälp av en pump och skapar ett lugnande porlande ljud.
1. alldeles för få.. med över 50 mil till närmsta butik så är det en tämligen ointressant kjedja.Andrea Rosberg skrev:
Har du ett hemmafix på gång eller ett projekt du länge velat ta tag i? Nu har du chansen att vinna ett presentkort hos jem & fix! 🪚
[bild]
jem & fix erbjuder prisvärda produkter inom bygg, hem och trädgård. Med mottot "Mer fix för pengarna" vill de göra det enklare för hemmafixare att förverkliga sina projekt till ett bra pris.
[bild]
Vinstvärde: 2 000 kr
För att delta behöver du svara på följande frågor:
Posta dina svar i den här tråden.
- Hur många butiker har jem & fix i Sverige? Det rätta svaret hittar du här: [länk]
- Vilket projekt står högst upp på din fixa-hemma-lista just nu och hur skulle ett presentkort hos jem & fix hjälpa dig att komma igång?
Vinnaren presenteras fredagen den 12 juni.
Stort lycka till! 🍀
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från jem & fix
Stort tack till jem & fix som är veckans sponsor! 🙌
2. Håller på med ett Sovrum, är tyvärr tämligen säker på att ett presentkort på Jem&Fix inte kan hjälpa mig med det
82 butiker i SverigeAndrea Rosberg skrev:
Har du ett hemmafix på gång eller ett projekt du länge velat ta tag i? Nu har du chansen att vinna ett presentkort hos jem & fix! 🪚
[bild]
jem & fix erbjuder prisvärda produkter inom bygg, hem och trädgård. Med mottot "Mer fix för pengarna" vill de göra det enklare för hemmafixare att förverkliga sina projekt till ett bra pris.
[bild]
- Hur många butiker har jem & fix i Sverige? Det rätta svaret hittar du här: [länk]
- Vilket projekt står högst upp på din fixa-hemma-lista just nu och hur skulle ett presentkort hos jem & fix hjälpa dig att komma igång?
Stort lycka till! 🍀
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Skulle bygga ett vindskydd till soptunnorna
82 butiker i Sverige
Jag skulle bygga ett vindskydd till soptunnorna
Jag skulle bygga ett vindskydd till soptunnorna
82st butiker. (Än så länge 😉 Ser så mycket fram emot att det öppnar en i Tierp under nästa år 🥳)
Skulle jag vinna presentkortet skulle det gå till vår övervåning. Där vi nu äntligen ska påbörja det efterlängtade projektet kasta ut en kamin och rikta upp hela golvet.
Skulle jag vinna presentkortet skulle det gå till vår övervåning. Där vi nu äntligen ska påbörja det efterlängtade projektet kasta ut en kamin och rikta upp hela golvet.
1. 82 butiker
2. Allmosor är alltid välkommet. Måste byta rutten panel på ett förråd på tomten, byta ut utvändiga ruttna lister runt fönstren. Byta ut rutten panel på burspråket utvändigt. Jem o fix har även bra priser på Einhell verktyg vilket jag har batteri till så då kan man äntligen uppgradera med en spikpistol kanske.
2. Allmosor är alltid välkommet. Måste byta rutten panel på ett förråd på tomten, byta ut utvändiga ruttna lister runt fönstren. Byta ut rutten panel på burspråket utvändigt. Jem o fix har även bra priser på Einhell verktyg vilket jag har batteri till så då kan man äntligen uppgradera med en spikpistol kanske.
svar: 82 butiker i Sverige.
Vi håller på att bygga ut huset för att kunna addera ett all-samt badrum. Presentkortet skulle möjliggöra för oss att bli klar med iaf allrummet under sommaren. Vi är två glada amatörer, eller min fru stämmer in på båda jag nöjer mig kanske med att bara vara amatör. Men ofta fastnar vi i att inte ha tillräckligt bra verktyg. Allt går, men samtidigt vet vi att det hade kunna gå mycket smidigare med en bättre skruvdragare osv.
Vi håller på att bygga ut huset för att kunna addera ett all-samt badrum. Presentkortet skulle möjliggöra för oss att bli klar med iaf allrummet under sommaren. Vi är två glada amatörer, eller min fru stämmer in på båda jag nöjer mig kanske med att bara vara amatör. Men ofta fastnar vi i att inte ha tillräckligt bra verktyg. Allt går, men samtidigt vet vi att det hade kunna gå mycket smidigare med en bättre skruvdragare osv.
82 butiker.Andrea Rosberg skrev:
[bild]
[bild]
Stort lycka till! 🍀
Det finns flera projekt. Göra klart boden som vi isolerade förra sommaren, göra klart kontoret som fått nya innerväggar, få bättre ordning i garaget. Den stora fördelen är att Jem & fix finns på Gotland!
82 butiker i Sverige.
Jag tänkte riva upp källargolvet för att lägga vatten och avlopp för att kunna sätta badkar. Har haft hus nu i många år och duscha är inte riktigt min grej. Längtar redan efter att lägga sig i badkaret och bara njuta 😁
Jag tänkte riva upp källargolvet för att lägga vatten och avlopp för att kunna sätta badkar. Har haft hus nu i många år och duscha är inte riktigt min grej. Längtar redan efter att lägga sig i badkaret och bara njuta 😁
1. 82 butiker i Sverige
2. Jag skulle behöva fixa ett ställe där mina 4 (!) soptunnor kan bo så de slipper fara runt på uppfarten så fort det blåser ute. Med ett presentkort hade jag kommit en bra bit på vägen!
2. Jag skulle behöva fixa ett ställe där mina 4 (!) soptunnor kan bo så de slipper fara runt på uppfarten så fort det blåser ute. Med ett presentkort hade jag kommit en bra bit på vägen!
1. 82 butiker.
2. Efter vårt husbygge så finns det mycket kvar att göra på tomten. Jag ska lägga runt 80 kvm betongplattor runt huset. Utöver det har jag lovat att bygga en lekstuga. Det frågas titt som tätt när det görs. Och så ska det anläggas en gräsmatta. Till allt det behövs en hel del material och även lite verktyg. Då skulle det vara skönt med ett presentkort som kan bidra lite till alla projekt som väntar.
2. Efter vårt husbygge så finns det mycket kvar att göra på tomten. Jag ska lägga runt 80 kvm betongplattor runt huset. Utöver det har jag lovat att bygga en lekstuga. Det frågas titt som tätt när det görs. Och så ska det anläggas en gräsmatta. Till allt det behövs en hel del material och även lite verktyg. Då skulle det vara skönt med ett presentkort som kan bidra lite till alla projekt som väntar.
1. Jem & Fix har 82 butiker i Sverige! 😮240 I Skandinavien, imponerande 🤩Andrea Rosberg skrev:
[bild]
[bild]
Stort lycka till! 🍀
2. Vi skulle göra klart Altanen vid sidan om huset. Sen påbörja gäststugans altan, så våra gäster får en egen att sitta på ifall de vill. Efter detta göra en Bastu som står på drömmen att snickra med tillhörande vedförråd bir nog i höst sensommaren..Sen har vi garaget invändigt med lister och färg kvar men det passar bäst att göra när hösten har kommit närmare.
Trädgårdsfixare
· Stockholm
· 188 inlägg
1. 82 butiker.Andrea Rosberg skrev:
[bild]
[bild]
Stort lycka till! 🍀
2. Jag behöver bygga en spalje modell större mellan oss och grannen då grannens häck inte klarade snön i vintras. nu är den nerklipt och kommer ta 10-15 år innan den blir insynsskyddande. Vi har därför tänkt att vi bygger ett spaljeplank och planterar diverse klätterväxter som snabbt kan aggera avskiljning mellan oss.
Häcken som var där var 1,8 meter hög. och det är en helt annan känsla att vara på tomten nu när den är borta.