3 741 läst ·
113 svar
4k läst
113 svar
Avslutad: Vinn ett multiverktyg från Ryobi!
1: Bo Ohlsson i Tomelilla och Gekås i 9 Ullared.
2: Behöver ett nytt verktyg till kapning av lister och foder när jag lägger ett nytt golv i kök och hall. Den behövs också till andra snickeri projekt såsom bygge av hyllor till verkstan. Tycker jag är en värdig vinnare då jag snickrat i ca 60 år och då fanns inte så bra verktyg.
2: Behöver ett nytt verktyg till kapning av lister och foder när jag lägger ett nytt golv i kök och hall. Den behövs också till andra snickeri projekt såsom bygge av hyllor till verkstan. Tycker jag är en värdig vinnare då jag snickrat i ca 60 år och då fanns inte så bra verktyg.
Gekås och Bo OhlssonAndrea Rosberg skrev:
[bild]
Behöver du ett verktyg som klarar det mesta? Nu har du chansen att vinna ett Ryobi ONE+ HP RMT18X-0 – ett mångsidigt multiverktyg som gör det enkelt att kapa, anpassa och finjustera i material som trä, plast och metall.
Vinstvärde: cirka 1 995 kr
Så här tävlar du:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du skulle bli en värdig vinnare.
Tävlingsfråga:
Till vilka två lågprisvaruhus åkte vår testpatrull för att jämföra verktygspriser i artikeln?
Det rätta svaret finner du här:
[länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 23 januari.
Lycka till! 🌟
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga uppgifter så att vi kan skicka den till dig om du vinner.
Denna tävling är inte sponsrad.
Katten han vill in och ut
det berättar han med höga tjut
Men matte vill ju sova sött
och inte vakna genomtrött
En lucka till en högljudd katt
kan hjälpa till en lång skön natt
Med denna kan jag göra hålet
för att upprätthålla sömnmålet
1. Gekås och Bo Ohlsson
2. Borde vara min tur att vinna nu
2. Borde vara min tur att vinna nu
Gekås i Ullared och Bo Ohlsson i Tomelilla
Jag har två söner. För några år sedan inredde jag en "lillstuga" åt dem vid sommarstugan och hade mycket hjälp av ett lånat multiverktyg. Nu är de lite äldre och vill ha lite mer privat yta, så för att de ska fortsätta vilja komma till "landet" håller jag på att bygga en liten stuga till så att de ska ha en varsin att husera i. Det hade varit toppen att ha detta verktyg till hands igen!
Jag har två söner. För några år sedan inredde jag en "lillstuga" åt dem vid sommarstugan och hade mycket hjälp av ett lånat multiverktyg. Nu är de lite äldre och vill ha lite mer privat yta, så för att de ska fortsätta vilja komma till "landet" håller jag på att bygga en liten stuga till så att de ska ha en varsin att husera i. Det hade varit toppen att ha detta verktyg till hands igen!
De åkte till Gekås i Ullared och Bo Ohlsson i Tomelilla.
När man renoverar och fixar lite hemma kommer det hela tiden upp smågrejer som man skulle kunna använda ett multiverktyg till. Tyvärr slår jag aldrig till då andra mer nödvändiga material och verktyg går före.
Med det sagt skulle detta sitta som en smäck då jag i övrigt kör med Ryobi +one verktyg.
När man renoverar och fixar lite hemma kommer det hela tiden upp smågrejer som man skulle kunna använda ett multiverktyg till. Tyvärr slår jag aldrig till då andra mer nödvändiga material och verktyg går före.
Med det sagt skulle detta sitta som en smäck då jag i övrigt kör med Ryobi +one verktyg.
Tävlingen är nu avslutad och vi vill tacka alla som har delat med sig av sina motiveringar!
Juryn har gått igenom samtliga bidrag och veckans lyckliga vinnare är @philsson87 med inlägg #26. Stort grattis! 🥳
Win-win! Nu slipper du låna, och grannen får äntligen tillbaka sitt multiverktyg 😉. En perfekt start på renoveringen av det gamla huset också.
Lycka till och låt verktyget jobba!
Vi önskar er alla en härlig helg!🌟
Juryn har gått igenom samtliga bidrag och veckans lyckliga vinnare är @philsson87 med inlägg #26. Stort grattis! 🥳
Win-win! Nu slipper du låna, och grannen får äntligen tillbaka sitt multiverktyg 😉. En perfekt start på renoveringen av det gamla huset också.
Wow! Vad glad jag blir! Det trodde jag aldrig.Andrea Rosberg skrev:
Tävlingen är nu avslutad och vi vill tacka alla som har delat med sig av sina motiveringar!
Tusen tack 🥳🥳🥳
Klicka här för att svara