Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

vore skönt att få en bra uppsättning med kläder och slippa använda jeans eller mjukisbyxor till diverse olika jobb.

Svar: High-vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.

I torsdags när jag kom från jobbet möttes jag av fyra lastbilslass fyllnadsmassa som min fru "fyndat" på Facebook. Detta samtidigt som påbörjad altan ska avslutas innan vintern slår klorna i oss.
Slutsats: en rejäl uppsättning med arbetskläder för höstbruk vore ett stort fall framåt från slitna jeans, urtvättad sweatshirt och foppatofflor.

Svaret på arbetskläderna är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Motivering: Jag och min sambo köpte hus i våras som vi fortfarande håller på och renoverar för att förhoppningsvis få flytta in i inom en snar framtid. Då det blivit många oväntade kostnader och bara inköp av handskar för flera tusen kronor under projektet så vore det tacksamt att få vinna en uppsättning arbetskläder. Framför allt eftersom de allt kyligare dagarna börjar bli lite kalla för arbetsshortsen vi ännu håller hårt i

High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Min motivering är mycket enkel:
För att jag behöver dem! ☺️

High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Man känner sig mer som ett proffs med riktiga kläder

Fråga: Förutom Zolid Pro, vilka tre andra kollektioner för arbetskläder har Wexman?
Svar: High-vis pro, Foresty line och Carbon pro

Varför? Tja, mest för att arbetskläder är ungefär de bästa plagg som finns. Slitstarka, funktionella och gör sig både hemma, på landet, i stallet och i trädgården. Bonus: man får en väldigt snygg rumpa i arbetsbyxor också!

Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Motivering: "Winter is Coming" vore skönt att kunna fortsätta och jobba med stugan även när kylan tränger på

Dessa är de andra tre :High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Varför ska jag vinna?
"Pappa jag vill ha en pool" sa min dotter i vintras...så...
Jag grävde en pool till min dotter i somras med spade och skottkärra, tog 1 månad och 50 ton blålera senare så var man klar. Slet ut ett par tröjor och byxor :-) och tappade dessutom 5 kilo... :-)..
bifogar bilder på grävning och bygge :-)
En granne tyckte att man borde spärra in sådana som mig :-)

• Person står i grävd poolgrop omgiven av högar med utgrävd jord och en spade i handen.
  • En grävd poolgrund med blålera, grus och träplankor under konstruktion i soligt väder.
  • Nygrävd pool med blå presenning och stödbetongfundament, stora högar av grävd blålera i bakgrunden.
  • Person med dykmask i en nybyggd hemmagjord rund pool med träaltan och blått vatten under soligt väder.
  • Gilla
wrang och 1 till
  • Laddar…
Som så många andra svarat är svaret: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering:
Jag har utan tidigare erfarenhet slutfört bygget av en stuga. En lärdom var att rätt verktyg av god kvalitet vid varje moment gjorde en gigantisk skillnad. Tänker nu inför de stundande projekten med gäststuga, pool, förråd med mera. Att det troligen är exakt samma sak med rätt arbetskläder!
Därför vore det grymt kul att vinna detta paket.

Hej
Jag startar en el och bygg firma. Jag är inte säkert att vilken arbetskläder är bäst för mitt företag. Jag såg eran kläder och ser snyggt ut. Jag vill ha kläderna med två anledningar. En av dem är prova kläder för eventuellt framtidsbästellningar den andra är ha lite hjälp med från början och sänka utgifter.

High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag startar en el och bygg firma. Jag är inte säkert att vilken arbetskläder är bäst för mitt företag. Jag såg eran kläder och ser snyggt ut. Jag vill ha kläderna med två anledningar. En av dem är prova kläder för eventuellt framtidsbästellningar den andra är ha lite hjälp med från början och sänka utgifter

Svar: Wexmans tre andra kollektioner är High-vis pro, Foresty line och Carbon pro. Motivering: Utrustningen är halva jobbet. Bra arbetskläder ger både skydd och praktiskt stöd. Då jag inte har rutinen att renovera ett nyinskaffat hus, hoppas jag att bra arbetskläder från Wexman kan väga upp!

Dom andra kollektionerna är :High-vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.

Skulle behöva nya arbetskläder då renovering av garaget står för hösten och dom jag använde för husrenoveringen verkligen har gjort sitt!

Svar: Wexmans tre andra kollektioner är High-vis pro, Foresty line och Carbon pro.
Kvalitets arbetskläder med komfort gör att jag kan jobba säkrare och minska risken för olyckor. Vid arbete med maskiner och verktyg så är det viktigt att man är skyddad.

Svaret på tävlingsfrågan är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Och min motivering: Jag har alltid jobbat i slitna nedfläckade gamla kläder och skor (19:e året av husbygge nu). Jag har märkt, genom brutal uppriktighet, att det inte imponerar på mon fru. Så, jag vill ha kläderna, helt enkelt för att hotta upp tillvaron mellan oss i äktenskapet! :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.