Två stycken.

En hemmafixare som gärna och ofta hjälper flera
behöver funktionella verktyg såsom såg, skruvdragare med mera.
Med B & B i verktygslådan
blir din möjlighet sådan
att både du och grannen blir nöjd
dessutom blir nu jobbet en fröjd.
 
Svar: 2st

Skulle ge verktygs kitet till min bror som snart flyttar till en villa, redan nu har jag svårt att ha mina verktyg för mig själv, jag kan gissa hur de blir sen när han flyttat in : )
 
J
Svar: X (2st)
Då jag dras med gamla batterimaskiner, med kassa batterier, så hade jag behövt en ny uppsättning, men pengarna behövs till annat också när man bor i hus :)
 
Svar: X 2st batterier

Då vi nyligen köpt ett äldre hus som är i stort behov av renovering så skulle det kännas fantastiskt att få renovera med bra verktyg.
Som småbarnsförälder finns varken pengar att lägga ner på dyra verktyg eller tid till att använda dåliga verktyg i renoveringen då billiga verktyg oftast strular eller går sönder.
Om jag vinner detta kit så kommer det att användas flitigt i alla typer av renoveringar, allt från inomhus till utomhus!
Håller tummarna för att det äntligen är min tur att vinna något :)
 
Svar X:

Perfekt med ett komplett set med batteridrivna verktyg att ha i sommarstugan och slippa ta med sig!!!
 
Svar: X- två stycken.

Jag är trött på att bara sambon ska kunna jobba med snygga och bra verktyg, det vill jag också kunna göra! Med ett nytt hus som ska renoveras (som alla andra här) så vill jag slippa bli den som måste måla och slipa, det kan gubben gott få göra denna gången! ;)
 
Jag är en medelålders kvinna med tummen alltför nära handens mitt men händer fulla av lust att lära. Därför hittade jag er för en tid sedan. Köpte i veckan ett gammalt torp utan el och vatten. Nu ska här jobbas!
Finns nog ingen som kan ha mer nytta av denna multifunktionella tingest än jag.
Och två batterier är svaret på frågan!
 
Jag är en medelålders kvinna med tummen alltför nära handens mitt men händer fulla av lust att lära. Därför hittade jag er för en tid sedan. Köpte i veckan ett gammalt torp utan el och vatten. Nu ska här jobbas!
Finns nog ingen som kan ha mer nytta av denna multifunktionella tingest än jag.
Och två batterier är svaret på frågan!
 
Svar: X
Som nybliven har jag nu insett att ett akut behov av bra verktyg brist på pengar är en dålig kombination!
 
Svar X. 2 batterier. Ensamma händiga mamman som snickrar & bygger både inne & ute på egna huset, behöver verkligen bra verktyg !! Såå pinsamt när tom syrran klagar på min utrustning.. :/ Bra maskiner ger bra resultat, så snälla snälla, ge mig lite hjälp på traven :-D :-D
 
Svar: X, 2 batterier

Heltidsarbetande småbarnsförälder med höggravid sambo som ger sig in på sitt första renoveringsprojekt i den nyköpta bostaden. Ja, då krävs det verktyg man kan lita på om barnrummet ska bli klart i tid.
 
Rätt svar är: X - 2 st

Håller på att storrenovera mitt sekelskifteshus och har några billighetsmärken till maskiner där kraften är usel och batteritiden kass. Allt tar minst 10 ggr så lång tid att göra då det ska laddas batteri hela tiden.
Ibland får jag köra "manuellt" för att komma framåt i mitt arbete.
De här maskinerna skulle snabba upp renoveringstiden rejält och få mig och resten av familjen betydligt nöjdare... :)
Bild på ett pågående renoveringsprojekt i ett äldre hus med träreglar och byggmaterial.
 
Svar X.

Frugan och sonen orkar inte riktigt med mina 18v maskiner så det vore trevligt med en 'mindre' uppsättning. Dessutom kan jag låna sticksåg och slipmaskin som jag inte finns har i verkstan ^_^
 
Svar: X

Sambo med stor verkstad och många verktyg, jag hittar ingenting där. Jag vill ha egna verktyg! Bor dessutom på landet, med strömavbrott till och från, att kunna ladda mobilen med batterierna skulle kännas tryggt! Att vi har 5 byggnader där mycket behöver åtgärdas gör att vi båda behöver ha tillgång till verktyg. Jag har ledproblem och har länge sökt efter verktyg som inte väger så mycket.
 
Rätt svar: X = 2 st

Som ensamstående kvinna i ett hus byggt för nära hundra år sedan, och inte renoverat sen 50-talet, finns det ett riktigt stort behov av att förbättringar både högt och lågt. Även fast jag får stor hjälp av nära och kära så har jag inte kunnat göra så mycket själv. När man inte har så bra verktyg och det är svårt att veta vilka man ska införskaffa blir det lätt att man enbart förlitar sig på andra. Ett verktygskit som ert vore guld värt! Då kan jag våga ge mig på renoveringen själv också!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.