6 746 läst ·
64 svar
7k läst
64 svar
Avslutad: Vinn ett automatiskt droppbevattningssytem
Hej!Marlen Eskilsson skrev:
Vill du njuta av dina fina odlingar i sommar men slippa vattna varje dag? Var då med och tävla om ett automatiskt droppbevattningssystem från GreenLine, EcoAqua S12.
[bild]
Systemet drivs av solenergi och anpassar bevattningen efter väderförhållande och säsong. 12 droppmunstycken och hela 15 m slang kan anpassas efter just dina krukor, odlingslådor och rabatter. GreenLines automatiska bevattningsystem har en enkel installation och du kan med fördel ansluta det till din regntunna.
Totalt värde: ca 3 200 kr
Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna bevattningssystemet, längst ner i den här tråden.
Fråga: Vad styr hur mycket systemet vattnar?
Svaret hittar du på greenline.eu.
Tävlingen pågår till fredagen den 14 juni då en vinnare utses.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Greenline för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar : anpassar bevattningen efter väderförhållande och säsong. Går även att justera manuellt.
Min man behöver hjälp med vattningen när jag är iväg några dagar och jobbar. Han är inte lika intresserad av trädgård som jag men gör ett fantastiskt jobb i min frånvaro 🥰 Det här systemet skulle göra hans vardag lättare med tanke på att han axlar två vuxnas uppgifter när jag är och jobbar. 🫶
Systemet styrs dels av solengergi och anpassar bevattning efter väderförhållande samt säsong, men man kan även justera detta manuellt via kontrollboxen.Marlen Eskilsson skrev:
Vill du njuta av dina fina odlingar i sommar men slippa vattna varje dag? Var då med och tävla om ett automatiskt droppbevattningssystem från GreenLine, EcoAqua S12.
[bild]
Systemet drivs av solenergi och anpassar bevattningen efter väderförhållande och säsong. 12 droppmunstycken och hela 15 m slang kan anpassas efter just dina krukor, odlingslådor och rabatter. GreenLines automatiska bevattningsystem har en enkel installation och du kan med fördel ansluta det till din regntunna.
Totalt värde: ca 3 200 kr
Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna bevattningssystemet, längst ner i den här tråden.
Fråga: Vad styr hur mycket systemet vattnar?
Svaret hittar du på greenline.eu.
Tävlingen pågår till fredagen den 14 juni då en vinnare utses.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Greenline för att de sponsrar den här tävlingen.
Att vinna bevattningssystemet EcoAqua S12 från GreenLine är för mig som att få en magisk assistent till min trädgård! Jag föreställer mig en värld där jag slipper kämpa med vattenslangen och kan chilla medan EcoAqua gör allt jobb. Växterna blir glada och gröna utan att jag behöver lyfta ett finger. Systemet verkar vara superenkelt att sätta upp och använda, så även jag som är en total trädgårdsnybörjare, kommer att se ut som ett proffs. Dessutom sparar jag både vatten och pengar, vilket gör att jag kan lägga undan lite extra för något roligare än en högre vattenräkning. Och om jag råkar glömma bort trädgården när jag är borta eller helt enkelt är för upptagen, ja inte ens då kommer jag att oroa mig. Det är som att ha en liten trädgårdsmästare som alltid är på topphumör och redo att hjälpa till! 🌿💧😎
DC-stationen har fem lägen så att du själv kan styra hur mycket det ska vattnas.
GreenLines automatiska bevattningssystem anpassar bevattningen efter väderförhållandet. Panelen har ett intelligent system som innebär att ju mer sol och därmed laddning, desto mer vattnar den var tredje timme.
Om jag vinner bevattningssystemet så hamnar det hos min gamla mamma så att hon slipper bära tunga vattenkannor när hon skall vattna sina blommor och grönsaker så att hon kan sitta och njut i trädgården i stället.
GreenLines automatiska bevattningssystem anpassar bevattningen efter väderförhållandet. Panelen har ett intelligent system som innebär att ju mer sol och därmed laddning, desto mer vattnar den var tredje timme.
Om jag vinner bevattningssystemet så hamnar det hos min gamla mamma så att hon slipper bära tunga vattenkannor när hon skall vattna sina blommor och grönsaker så att hon kan sitta och njut i trädgården i stället.
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Klicka här för att svara