Svar: 7,3 liter.

Morivering:
Det vore fett coolt att kunna bjuda på en måltid där aromerna kommer till sin rätt utan extra fett.

Svar 7.3l

Den kommer väl till pass då jag försöker lätta på kroppen o gå ner i vikt och ändå äta ”vanlig” mat. Verkar toppen!

Korgen i xxl rymmer 7,3 l
Vi har haft en Airfryer XL i några år och har verkligen älskat den men nu har den gått sönder och
garantin har löpt ut. Vi har använt den nästan varje dag och kan verkligen inte leva utan den!
Håller alla tummar och tår på att vi vinner denna underbara skapelse

Svar 7,3 liter

Vore roligt att få prova på något nytt i köket. Barnen älskar friterad mat och att slippa och hålla på med en massa flötig olja och samtidigt göra nyttig mat vore ju underbart

7,3 liter. Att på ett mer hälsosamt sätt kunna bjuda på härliga pommes och annat gott är ju bara helt suveränt. Mina barn kommer älska den likt alla köksapparater som gör matlagning lättare och roligare.

7,3 Liter
Har börjat med viktväktarna och konstaterar att om det här skall fortsätta blir det varken pommesfritts eller panerad kyckling, kan en Airfryer XXL vara lösningen till ett liv?

Svar 7,3 l

Tänk att få lag God mat till familjen på nyttigare vis Fräscht och enkelt

Svar. 7.3l

Min bror glänste med en Philips airfryer under semestern och jag måste erkänna att jag blev imponerad och har sneglat på en sådan här sedan dess, men inte kommit till skott. Jag hoppas och vill att efter denna tävling har jag också en!

7,3 liter

Den där vore toppen för en ensamstående förälder. Smidigt att få maten klar innan barnet börjar gnälla

7.3 Liter rymmer korgen.

Har nyligen köpt ett hus så är i stort behov av köksprodukter.
Så varför inte en fritös!

Svar: 7,3l

Att kunna göra god friterad mat hemma vore en dröm för min son som har så många allergier att han aldrig under sina 6 år kunnat äta på någon hamburgerestaurang.

Korgen rymmer 7.3 L

Jag vill vinna den för att underlätta matlagning med två småbarn och en sambo hemma. Då sambon är mest kräsen skulle det vara fantastiskt att kunna servera maten god men ändå mer nyttig!

Svar: 7,3 liter

Jag hade velat ha den för att kunna tillaga tillbehör på ett enkelt sätt när jag grillar.

Korgen rymmer 7,3 liter

Pommes är vad som gäller om jag ska få frugan att äta potatis och helt ärligt så blir det inte särskilt bra i en ugn... Att fritera med olja känns inte som ett hållbart alternativ så har därför funderat på en airfryer men avstått eftersom jag inte vet om det blir bra. Att få möjlighet att prova en premiummodell vore toppen! Hoppas såklart på ett fantastiskt resultat!

Svaret är 7.3 liter.

Min sambo är gravid och har cravings på strips. Och som dom flesta vet är det lätt att få några extra kilo på en graviditet. En Air-Fryer som minskar kilona skulle hon uppskatta väldigt mycket.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.