4 701 läst ·
128 svar
5k läst
128 svar
Avslutad: Vinn en smart fönsterputsrobot
1. 4 riktningar.Andrea Rosberg skrev:
Att putsa fönster är ett av de där jobben som lätt skjuts upp - särskilt när det är högt eller svårt att komma åt.
Nu har du chansen att slippa det helt! ✨
[bild]
Var med i veckans tävling och vinn fönsterputsroboten YW509 Pro från Robotrent!
Den fäster mot glaset med stark sugkraft, sprutar rengöringsvätska och rör sig automatiskt över ytan medan den putsar rent. Den fungerar även på andra släta ytor som kakel och glaspartier. 🧼🪟
Vinstvärde: 4 495 kr
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du ska vinna
Hur många riktningar sprutar robotens sprayfunktion i?
Det rätta svaret hittar du här:
Fönsterputsroboten YW509 – Robotrent
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 8 maj.
Lycka till! 💫
-----------------------------------------------
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från Robotrent.
Stort tack till Robotrent som sponsrar veckans tävling! ✨
2. Att vinna en fönsterputsrobot YW509 Pro från Roborent hade varit toppen eftersom mina fönster just nu fungerar mer som frostat glas än genomskinliga rutor. Grannarna tror att jag aktivt försöker dölja mitt hem för omvärlden. Jag lovar att om jag vinner kommer roboten få jobba hårdare än min kaffebryggare på måndagsmorgnar – och äntligen ge mina fönster den comeback de förtjänar!
1. 4 riktningar.Andrea Rosberg skrev:
Att putsa fönster är ett av de där jobben som lätt skjuts upp - särskilt när det är högt eller svårt att komma åt.
[bild]
Den fäster mot glaset med stark sugkraft, sprutar rengöringsvätska och rör sig automatiskt över ytan medan den putsar rent. Den fungerar även på andra släta ytor som kakel och glaspartier. 🧼🪟
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
Lycka till! 💫
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
2. Att jag inte hade den där roboten idag när jag, likt en kvinna på gränsen till nervsammanbrott, försökte bli av med ränder på rutan är ett brott! Nästa gång BEHÖVER jag den här. Snälla, snälla!
1. Fyra riktningar
2. Jag flyttar snart in i ett sekelskifteshus på kusten – med många höga, svåråtkomliga fönster och säkert en hel del saltdimma som lägger sig på glasen. En fönsterputsrobot vore helt perfekt för mig!
2. Jag flyttar snart in i ett sekelskifteshus på kusten – med många höga, svåråtkomliga fönster och säkert en hel del saltdimma som lägger sig på glasen. En fönsterputsrobot vore helt perfekt för mig!
1) 4-vägs spray
2) Vi för en ständig kamp mot naturens makter, och vi ligger alltid i underläge med alldeles för mycket fönster som alldeles för snabbt täcks av ett tunt lager av sand och salt - det är sååå jobbigt att bo nära havet. Vi behöver all hjälp vi kan få!
2) Vi för en ständig kamp mot naturens makter, och vi ligger alltid i underläge med alldeles för mycket fönster som alldeles för snabbt täcks av ett tunt lager av sand och salt - det är sååå jobbigt att bo nära havet. Vi behöver all hjälp vi kan få!
1. 4 sprayställenAndrea Rosberg skrev:
[bild]
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
Lycka till! 💫
2. På vårt orangeri med glastak skulle det vara perfekt med denna robot då framförallt utsidan på taket är lite besvärligt att tvätta för hand. Håller tummarna.
Tävlingen är nu avslutad!
Vad roligt att så många deltog i tävlingen, och stort tack för alla motiveringar.
Veckans vinnare är...
@TheImprovisor med inlägg #85. Stort grattis! 🎉
Vi hoppas att du får stor användning av fönsterputsroboten, särskilt till det högt placerade fönstret ovanför källartrappan.
En ny tävling är redan igång där vi tävlar ut alla åtta högtryckstvättarna från Byggahus.se:s senaste test. Var med och tävla här! 💦
Trevlig helg!
Vad roligt att så många deltog i tävlingen, och stort tack för alla motiveringar.
Veckans vinnare är...
Vi hoppas att du får stor användning av fönsterputsroboten, särskilt till det högt placerade fönstret ovanför källartrappan.
En ny tävling är redan igång där vi tävlar ut alla åtta högtryckstvättarna från Byggahus.se:s senaste test. Var med och tävla här! 💦
Trevlig helg!
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 899 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 899 inlägg
Vad glad jag blir!Andrea Rosberg skrev:
Tävlingen är nu avslutad!
Veckans vinnare är...
Trevlig helg!
Jätteroligt och tack. Lovar att återkomma med recension. 🙏
Klicka här för att svara