Den här veckan har du chans att vinna en krysslaser med stativ LAX 50 från Stabila

Gul självnivellerande krysslaser LAX 50 från Stabila med stativ och förlängningsstång.

Stabilas självnivellerande krysslaser kommer levererad med ett innovativt stativ som snabbt och enkelt kan förvandlas till en förlängningsstång.

Värde: 1479 kr

Så här tävlar du: Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilken räckvidd har Stabilas krysslaser? Svaret hittar du här: https://shop.byggahus.se/products/korslaser-med-stativ-lax-50-stabila

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 12 september..

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter, inkl. telefonnr för SMS-avisering.

Självnivellerande krysslaser på stativ i ett rum med flera stegar i bakgrunden, används för bygg- och renoveringsprojekt.

• Gilla
Grinigt Positiv
  • Laddar…
Räckvidd 10m

Hur jag än mäter, tycker jag allt blir lite snett. Kanske är det dags att få slut på att allt blir snett och få lite linjerad ordning på tillvaron. 🙈

Räckvidd 10 m.

Jag ska lägga nivellgolv i vinter. En laser hade underlättat det arbetet ordentligt. Kanske till och med så mycket att golvet inte blir lika skevt som resten av huset. 😁

Räckvidd på 10m

Vårt nuvarande kök (eller ja, hela huset egentligen) har nog fått det inpräntat att 'lite snett är också rakt' till den grad att köket tog det på fullaste alvar.

Taket i köket lutar, skiljer ca 8cm över 2m. Väldigt svårt stt få till en snygg list i taket mot överskåp.
Skorstenen som går igenom köket är snett, så i gattet mellan skorsten och vägg där vi ställt kyl och frys har ett hål i form av en triangel som är svårt att få snyggt.

En krysslaser är ett måste till den dagen vi ska ta tag i dessa projekt.

1) Räckvidd 10 meter

2) Min fru har gett mig köpstopp på verktyg, det som ligger näst på listan är just en krysslaser för användning vid flytspackling av ett idag lutande golv. Jag villhöver denna!

1) 10 meter
2) Varför inte ha en till så har jag 5st å har dessutom nyss köpt en huepar......så 6st

Mats-S
Räckvidd 10m

Finns plats över i snickarboden, den skulle pryda den platsen ;-)

Magnus E K
Räckvidd ca 10 000 mm.

Jag förstår inte hur den fungerar, behöver en för att lära mig.

Räckvidd 10m

Utomordentlig grej som bör vara i var mans verktygslåda :-)

Räckvidd 10 meter

Och 10 meter är ungefär längden på den häcken som inte är så rak och snygg som den borde vara. Den lutar lite hit, och den lutar lite dit. Med en krysslaser skulle jag få till den betydligt bättre.

Dessutom skulle man kunna få staketet rakare vid renoveringen, och tavlor och hyllor som inte sitter som på Lustiga huset på Gröna Lund.

Svaret är 10m

Nu har jag testat att sätta både hyllor och tapeter på sniskan så hade varit riktigt skoj att för en gångs skull sätta upp något rakt och snyggt 😀

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan har du chans att vinna en krysslaser med stativ LAX 50 från Stabila

[bild]

Stabilas självnivellerande krysslaser kommer levererad med ett innovativt stativ som snabbt och enkelt kan förvandlas till en förlängningsstång.

Värde: 1479 kr

Så här tävlar du: Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilken räckvidd har Stabilas krysslaser? Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 12 september..

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter, inkl. telefonnr för SMS-avisering.

[bild]
1. 10m
2. Vi ska snart göra en stor renovering och en krysslaser står fortfarande på listan, att vinna en vore perfekt 👌🏼

10 meter.

Ska förhoppningsvis inom rimlig framtid gräva ut ett rum till i källaren.
Förra gången höll jag på med vattenpass och grejer för att försöka få det bra. Fanns helt klart utrymme för förbättring där!
En krysslaser skulle vara grejen.

nikasp
Räckvidd 10 meter.

Köpte nytt gammalt hus från 1984 och har år av renovering framför oss så en sådan laser vore toppen i verktygslådan så fort som möjligt. Här behövs det kontrolleras och eventuellt riktas tak, börjat med första barnrummet!

• Barn och vuxen vid stege i rum under renovering, synligt exponerat tak och verktyg på golvet.
10 meter

Egentligen en helt onödig sak när man bor i ett äldre hus, inte en vinkel som är rät. Men jag kan iaf få fason på en å annan tavla eller dylikt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.