27 873 läst ·
250 svar
28k läst
250 svar
Avslutad: Vinn en robotgräsklippare!
Rätt svar: 1
"Vad är väl en gräsmatta,
Den kan ju vara tovig, vanvårdad, full med ogräs, eller alldeles alldeles underbar... Öööh ha den äran... "
Eller
"Du är inte så stor, men storleken har ju ingen betydelse när man är effektiv. Oavsett väder så ställer du alltid upp - du är ju en Klippa! "
"Vad är väl en gräsmatta,
Den kan ju vara tovig, vanvårdad, full med ogräs, eller alldeles alldeles underbar... Öööh ha den äran... "
Eller
"Du är inte så stor, men storleken har ju ingen betydelse när man är effektiv. Oavsett väder så ställer du alltid upp - du är ju en Klippa! "
1 20 meter per minut
Maken jobbar borta i veckorna, själv har jag smärtproblematik och grästillväxten är snabb och rik. Tomt hemma och vid stuga plus barnens stuga därtill - inte konstigt om vi vinna vill! Oj vad den skulle få jobba! Aldrig skulle den få vila still. Åtminstone på hemmatomten där grannarna ibland hajar till när blomstren växer i det gröna som de vill.
Maken jobbar borta i veckorna, själv har jag smärtproblematik och grästillväxten är snabb och rik. Tomt hemma och vid stuga plus barnens stuga därtill - inte konstigt om vi vinna vill! Oj vad den skulle få jobba! Aldrig skulle den få vila still. Åtminstone på hemmatomten där grannarna ibland hajar till när blomstren växer i det gröna som de vill.
Hej,
Rätt svar är 20 meter.
Motivationen är enkel, att klippa gräset är inget kul. Dessvärre inga barn och ge en tia för göra det heller.
Rätt svar är 20 meter.
Motivationen är enkel, att klippa gräset är inget kul. Dessvärre inga barn och ge en tia för göra det heller.
Medlem
· Stockholm
· 44 inlägg
20 meter/minut
Jag skulle vilja ge den som present till mina föräldrar som börjar bli för gamla för att orka klippa gräset på vårt sommarställe. De skulle bli överlyckliga! (Och jag skulle inte behöva klippa gräset det första jag gör när jag kommer dit. ;-) En win-win-win så att säga!)
Jag skulle vilja ge den som present till mina föräldrar som börjar bli för gamla för att orka klippa gräset på vårt sommarställe. De skulle bli överlyckliga! (Och jag skulle inte behöva klippa gräset det första jag gör när jag kommer dit. ;-) En win-win-win så att säga!)
1. 20 meter per minut
Med denna robot skulle jag slippa lägga tråkig tid på att skjuta en antik gräsklippare framför mig många timmar i veckan, och istället lägga tiden där den behövs bättre, för tillfället denna sommaren med min tillbyggnad.
Med denna robot skulle jag slippa lägga tråkig tid på att skjuta en antik gräsklippare framför mig många timmar i veckan, och istället lägga tiden där den behövs bättre, för tillfället denna sommaren med min tillbyggnad.
Byggveteran
· Dalarna
· 39 inlägg
Svar nr 1 20 m per minut
skulle vara perfekt med en sådan
har precis köpt tomt ca 1200 m2, där vi ska bygga hus
mycket papper o undersökningar blir det
för att det inte ska växa igen så behövs gräset hela tiden klippas
varje v minst 1 ggr
iom att det är några mil dit , som man får transportera klippare samt annat o åka dit
så blir det lite jobbigt iom att det ibland regnar så man inte kan klippa
o iom att jag jobbar 18 mil från bostaden o bara är hemma fred,lörd,sönd
så blir det lite stressigt emellanåt, med familj lidande naturligtvis
så absolut att jag behöver en sådan
hade man haft ekonomi just nu så hade jag redan köpt 1
mvh
MIcke
skulle vara perfekt med en sådan
har precis köpt tomt ca 1200 m2, där vi ska bygga hus
mycket papper o undersökningar blir det
för att det inte ska växa igen så behövs gräset hela tiden klippas
varje v minst 1 ggr
iom att det är några mil dit , som man får transportera klippare samt annat o åka dit
så blir det lite jobbigt iom att det ibland regnar så man inte kan klippa
o iom att jag jobbar 18 mil från bostaden o bara är hemma fred,lörd,sönd
så blir det lite stressigt emellanåt, med familj lidande naturligtvis
så absolut att jag behöver en sådan
hade man haft ekonomi just nu så hade jag redan köpt 1
mvh
MIcke
Alt 1, 20 m/m
Har förvisso en liten tomt, på 500kvm. Men tar även hand om
Grannens, då hon pga ålder blivit inkapabel. Med två barn
Under 4 år vore det skönt att kunna ha en riktigt välvårdad
Gräsmatta själv, och samtidigt kunna lägga tid på grannens utan att behöva ta mer tid från barnen.
Har förvisso en liten tomt, på 500kvm. Men tar även hand om
Grannens, då hon pga ålder blivit inkapabel. Med två barn
Under 4 år vore det skönt att kunna ha en riktigt välvårdad
Gräsmatta själv, och samtidigt kunna lägga tid på grannens utan att behöva ta mer tid från barnen.
Svar 1
Motivering
Behöver inte den själv då min tomt är "oklippbar" något/några år till, men hade gärna vunnit för att ge den till svärfar som är här både nu o då för att hjälpa mig med....ja, det mesta som har med husägande att göra.
Motivering
Behöver inte den själv då min tomt är "oklippbar" något/några år till, men hade gärna vunnit för att ge den till svärfar som är här både nu o då för att hjälpa mig med....ja, det mesta som har med husägande att göra.
1 20 m/minut
Förut brukade jag låna ett par lamm på sommaren av mamma som är fårbonde. Men hon blev ensam och sjuk och var tvungen att sälja fåren. Nu måste jag nog be att få vinna detta mekaniska gröna lilla lamm för att beta av mitt gräs.
Förut brukade jag låna ett par lamm på sommaren av mamma som är fårbonde. Men hon blev ensam och sjuk och var tvungen att sälja fåren. Nu måste jag nog be att få vinna detta mekaniska gröna lilla lamm för att beta av mitt gräs.
Hej!
Svar: 20 meter per minut.
Motivering: CayRoBot 1500 perfekt till vardag som fest,
just så där när man behöver det som bäst!
Den gör jobbet bra,
samtidigt som vi tid till annat äntligen får ha!
Utmärkt val för en familj med både stora och små,
bättre säkerhetstänk kan man inte få!
Skonar både miljö och hälsa för oss,
sommarens bästa överraskning om denna robot på vår gräsmatta får släppa loss!
Trevlig sommar!
Mvh
Kristiina Söderström.
Svar: 20 meter per minut.
Motivering: CayRoBot 1500 perfekt till vardag som fest,
just så där när man behöver det som bäst!
Den gör jobbet bra,
samtidigt som vi tid till annat äntligen får ha!
Utmärkt val för en familj med både stora och små,
bättre säkerhetstänk kan man inte få!
Skonar både miljö och hälsa för oss,
sommarens bästa överraskning om denna robot på vår gräsmatta får släppa loss!
Trevlig sommar!
Mvh
Kristiina Söderström.