19mm är svaret,

Jag skulle vilja vinne en sådan, för det är en enkel och rolig lösning o ta med sig om någon behöver hjälp med ett stopp

Svar: 19mm.
Så ofta som vi behöver rensa i avloppet (av någon outgrundlig anledning) så hade det varit toppen att haft en avloppsrensare istället. Tänk vad det hade förenklat.

19mm
Kort och gott har alla andra verktyg redan men saknar detta.

Svar: 19mm.
Att kunna rensa avloppen från kök eller WC utan det gamla hederliga rensbandet vore en fröjd för trötta armar!

1, 19mm
2, Glädjande att ha en Roybi tillhands då stopp i rören händer oss alla, vissa sällan men andra ofta! Roybi kvalitets verktyg som passar alla.:strong:

Svar: 19mm

Stopp i handfatet just nu och rensfjädern är försvunnen!!

Hej, är en 73 årig kvinna och husägare sedan två år. För att orka rensa rör har jag insett att jag skulle klara att rensa rör och avlopp enklare med en Ryobi elektriska avloppsrensare. Har försök med en manuell rensar men fick inte önskvärt resultat.
Mvh Eva-Cari Österman i Hjo

Svar 19 mm.

Jag bor med en fru och två långhåriga grabbar. Jag behöver en sån

19 mm.
Jag är en 73årig kvinna som är husägare sedan 2 år. Jag har försökt rensa avlopp manuellt men fick inget vidare resultat. Med en Ryobi avloppsrensare skulle resultatet bli perfekt. Jag kan bara konstatera att det är alltför länge sedan avloppen rensades så behovet av en elektriskt driven avloppsrensare vore perfekt.
Mvh Eva-Cari Österman i Hjo

19mm är det rätta svaret.
Eter att ha fått loss proppar 3ggr med elkabeldragaren :)
(Med denna kabeldragare så har jag hjälp grannen 2ggr )
Men sen 4e gången så fick jag hyra en högtryckstvätt med en avloppsrensarslang.
Skulle vara bra att ha denna avloppsrensare hemma i nödfall :)

/Jörgen

Svaret är 19 mm.
En present på min födelsedag. Hurra!
Denna kan jag pröva och sedan rekommendera mina kunder som dag efter annan bla frågar om hur man blir av med stopp i avlopp. Då kan jag enkelt demonstrera Ryobi avloppsrensare för fler som kan bli lika glada som jag :)

Den klarar ner till 19mm.

Dagen innan svärfars 70-års kalas blev det tvärstopp i avloppet. Vår utrustning hjälpte inte, vi fick ringa in jour-rörmokare med spolbil: 10.000:-! Med den här moderna och effektiv maskinen skulle det säkert kunnat undvikas. Så inför nästa kalas skulle vi vilja ha denna i vår ägo

19 mm
Skulle vara perfekt med denna Ryobi som kan rensa avloppen här hemma, med en långhårig fru och en långhårig dotter och så jag med mitt skägg så blir det ibland stopp i duschen med den följden att det blir ett par cm vatten på golvet, tänk att få slippa kluckandet i köksvasken varje gång diskmaskinen tömmer sitt vatten. Håller tummarna

Svar: 19mm

Har ett vattenlås badrumsgolvet som har ett uppspräckt hål bredvid bulten för att rensa bakom låset. Det gör att det snabbt sätter igen.

Najkire
Svaret är 19 mm
Jag behöver en bra introduktion till Ryobis vertygsarsenal och då är en avloppsrensare en perfekt början.

//Jan Erik

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.