Den roterar med 210 varv/ minut.

Nu när jag gått all in med Ryobi så vore det super att även ha en borste. Jag kan tänka mig många användningsområden men det första skulle bli båten

Borsten roterar med 210 varv/minut.
Det är tillräckligt för att jag med ett tjut
Kommer kasta mig ut
Och helt utan prut
Borsta falu rödfärg från sommarstugans knut.
/Lasse

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
P
210 varv/min.
Min pensionerade mamma har en jättesöt paviljong och ett par uthus som behöver målas om. Det här hade varit en perfekt present för henne att göra förarbetet med i sommar, så hon slipper slita och borsta för hand.

210 varv per minut. Denna mojäng skulle hjälpa mig med motivationen.

Svar: 210 varv/minut

Vi har en lada som invändigt är full i koskit på både golv, väggar och tak, och denna skulle underlätta arbetet att få rent enormt!

Svar: 210 varv/min

Motivering:
Jag vill inte överdriva. Men jag älskar att rengöra saker. På nivån att min fru säkerligen förberett en skilsmässoansökan om detta skulle börja ta mer tid än vad det redan gör.
Den där maskinen hade gjort att jag kunnat skippa diskborstarna från biltema och i sann lean-anda effektiviserat mitt rengörande så pass att min fru aldrig behöver fundera på skilsmässa igen! Iaf inte av den anledningen..

Svar: Den roterar med 210 varv/minut.

Motivering: Tänk vad enkelt att tvätta huset innan målning samt vad avundsjuk kollegan som även han har husbil när tvätten går som hejsan.

210 varv i minuten, och det är betydligt snabbare än när jag manuellt försöker skrubba rent vindskivorna. Jag känner aldrig att jag har tid, men inte är det fint nog... Nu när jag skriver det här inser jag att jag borde ge mig ut med med borsten och jobba lite på det....
Plus jag har just gett mig in i Ryobi världen och försöker utöka min vackra gröna samling, denna skulle göra sig fin jämte skruvdragaren och vinkelslipen!

Snabbroterande 15 cm borsthuvud på 210 varv/min.
Min dröm vore att kunna tvätta vårt sommarhus i Hälsingland som börjar bli svartprickigt och behöver en ommålning, men det kanske räcker med en tvätt med detta som synes suveräna hjälpmedel. Vinn ,vinn för både miljö och plånbok och framförallt för mina värkande leder. Det är bara att hoppas.

Hejsan!
Mitt svar är 210 varv/minut.
Den skulle ju vara perfekt till mitt släp som behöver tvättas.
Köpte det då jag skall flytta och till det nya huset skulle borsten vara kanon till fasaden som behöver tvättas.
Tänk vad det skulle spara tid när jag har allt annat med flytten att tänka på.
Lycka till alla tävlande.

1. Den roterar med 210 varv per minut.
2. Eftersom maken har varit med om en olycka så har det fallit på min lott att fixa det mesta. Det skulle ju underlätta väldigt om jag hade den här till hands eftersom jag är både kort i rocken och lite petig.

Den roterar med 210varv/minut.

Vi har köpt vårat första hus nu efter halva livet i lägenhet. Så dax. Man kanske inte har samma ork som man hade en gång i tiden så därför vore det behändigt att kunna " fuska" lite o använda en maskin istället. Jag gillar Ryobis produkter så en till maskin till samlingen vore också nice.

Najkire
Ryobis borstehuvud roterar med 210 varv per minut.
Jag har två hus som ska tvättas under sommaren. Mitt arbete skulle bli mycket lättare med Ryobis batteridrivna rengöringsborste. Sommarhälsningar Jan Erik

Svar: 210 v/min

Med nytt jobb,3 barn och ett hus från ’69 som hela tiden kräver mer och mer kärlek så skulle den här vara perfekt. Asful smutsvit fjällpanel som varje år måste tvättas… ofta vill jag bar låta bli så jag får en ursäkt att riva ner den och sätta upp ny. Har faktiskt tittat på denna rengöringsborste ett tag och är övertygad om att den gör jobbet både enklare och roligare. Min gamla tvättborste gick av för någon vecka sedan när jag skulle dra igång årets tvätt… vinner jag denna blir jag tvungen att slutföra jobbet. Nu är halva huset vitt och den andra halvan smutsgrå…

Svar: 210 varv

Har en rejält smutsig hundgård som jag inte ens vågat försöka mig på att rengöra ännu. Är detta räddningen?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.