1: 45 meters räckvidd
2: Jag ska precis börja bygget av vårt hus och jag kommer spendera åtskilliga timmar där själv. Det vore perfekt att ha en tålig högtalare som sällskap. Det verkar vara en modell som är lika tålig som mina verktyg.

1. Den trådlösa räckvidden är 45 meter.
2. Jag har en granne som ALLTID kör Melodikrysset på lördagar. Milwaukee högtalare på altanen så alla kan höra kl 10.00 på lördag förmiddag. Med vinsten skulle det blir min tur att få göra min röst hörd. Lite nostalgisk trance från 2000-talet skulle ge grannarna en bra start på dagen.

1. 45 m räckvidd

2. Efter många hemmabyggda portabla boomboxar de senaste 20 åren är det nog dags att erkänna att moderna trådlösa varianter, som denna, är bättre på många sätt! Denna skulle vara en perfekt lagom stor pryl att förgylla sommaren med, till och med om det regnar!

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Var med och tävla om en kraftfull, bärbar och vattentät högtalare att ha med vid poolen eller sommarens party i trädgården.

[bild]

Den trådlösa bärbara högtalaren Ultimate Ears MEGABOOM 4 från Logitech ser till att festen inte stannar. En mycket tuff konstruktion som är stötsäker och vattentät, kombinerat med 20 timmars batteri och 360° ljud gör att du alltid är redo att festa. Vi tävlar ut en styck högtalare i färgen svart.

Värde: 2 199 kr

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Hur lång trådlös räckvidd har Ultimate Ears MEGABOOM 4? Svaret hittar du här: [länk]

2. Motivera varför just du ska vinna.

Svaren skriver du i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 25 april.

[bild]

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1.Den har 45 meters räckvidd.
-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Logitech för att de sponsrar den här tävlingen.

1. 45m
2. Tvättar bilarna allt för ofta, där hade en vattentät högtalare gjort sig som handen i handsken!

45m räckvidd.
Räckvidden passar mig perfekt, har precis flyttat in i ett hus med stor altan och införskaffat en grill. När vädret blir bättre så har jag tonvis med besök inplanerade där alla ska klämma och känna på nya boendet. Att kunna gå fram och tillbaka mellan grill och kök när gästerna njuter av drinkar och musik vid bordet blir pricken över i:et i sommar.

1 45 meters räckvidd

2. Hade varit perfekt för 2åringens rum som har börjat ”dansa disko” och vill höra på bada bastu på repeat.

Högtalaren har 45 meters räckvidd.

Motivering: Fördelen är att det blivit mkt lättare att få med min man ut i trädgården för att assistera mig när jag slipar trädgårdsmöblerna, rensa ogräs, gör rent trädgårdsplattor, renoverar staketet eller fixar med ngn av alla de uppgifter utomhus som aldrig tycks ta slut.

Nackdelen är att låtarna på hans spellista skiljer sig rejält åt från låtarna på min lista. Men även med ngn annans favoritmusik i bakgrunden går det så mkt roligare och går fortare att fixa saker tillsammans.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Var med och tävla om en kraftfull, bärbar och vattentät högtalare att ha med vid poolen eller sommarens party i trädgården.

[bild]

Den trådlösa bärbara högtalaren Ultimate Ears MEGABOOM 4 från Logitech ser till att festen inte stannar. En mycket tuff konstruktion som är stötsäker och vattentät, kombinerat med 20 timmars batteri och 360° ljud gör att du alltid är redo att festa. Vi tävlar ut en styck högtalare i färgen svart.

Värde: 2 199 kr

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Hur lång trådlös räckvidd har Ultimate Ears MEGABOOM 4? Svaret hittar du här: [länk]

2. Motivera varför just du ska vinna.

Svaren skriver du i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 25 april.

[bild]

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Logitech för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 45 meter
Motivering: Denna skulle passa perfekt på familjens årliga kräftskiva. Hittills har vi använt en gammal vevgrammofon med gamla svenska klassiker ”Till havs”, ”Bullfest” och liknande, men nu börjar alla våra ungar bli så stora att de startar festen när vi andra går och lägger oss. Då blir denna perfekt!

1: Högtalaren har en trådlös räckvidd på 45m!
2: Precis som alla i Sverige vill jag har en musik fylld altan med skratt och god mat oavsett väder i sommar. Finns det då något bättre alternativ? Knappast!

45 meter
önskar komma in i 2000-talet med musiklyssnandet
LP skivorna är repiga, nålen är trasig på lp-spelaren, och högtalarna sprakar mer än ger musik

45 meter
Nybyggd vedeldad bastu, precis blivit ensam, så det är knäpptyst där. Jag behöver en sån !

1.Den har 45 meters räckvidd.

2. Den hade gjort sig perfekt i sommar, nunär man gamla Hadon inte håller måttet längre :).

1. 45 meter
2. På sommarstället finns ingen musikspelare och vi och barnen skulle gärna vilja förgylla tillvaron på uteplatsen med lite musik.

1. Denna har en trådlös räckvidd på 45 meter

2. En högtalare stark, med klart och kraftigt ljud,
den lyfter var ton som en välsjungande gud.
Med stilren design och batteri som består,
är MEGABOOM 4 allt jag någonsin drömt och mer därtill når.

Jag drömmer om musik som får vardagen att glimma,
och MEGABOOM är nyckeln – den får alla att stimma.
Så låt mig få chansen att dansa och le,
med ljud som förgyller var dag – i dur, aldrig i moll, ska ni se.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.