Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur på upp till 55°

Förra sommaren var glasspinnar i termos en given succé hos barnen på utflykt, med denna tar man det till en helt annan nivå :cool:. Kanske kan det ge utrymme för några nya verktyg också när man ändå har batterier :thinking::D

Unikt namn
Väskans kylsystem erbjuder fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C.

När man äntligen får vaccin mot pandemin ska det bli många 60mils resor till släkten. Det vore fantastiskt om ungarna som tjatat om glassbilen i flera veckor kunde få sin hunger stillad, så att resorna blir lugnare.

Vidare ser skulle den få följa med till polarens fiskebåt för att rymma några kalla, kanske även en och annan gös om fiskelyckan vill. :D

Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C (samtidigt som uppvärningskapaciteten uppges till 55° C)

Det skulle vara fantastiskt för hela familjen och alla våra dagsturer till sjö och skog på sommaren, och i långa bilresa genom inlandet till mormor och morfar skulle kunna bli en liten fest halvvägs med både varm och kall mat, istället för en torr smörgås. Underbart! :)

Redigerat:
Kylning -18°C till 10°C
Uppvärmning till 55°C

Hade varit otroligt lyxigt att ha denna kylboxen på camping och båtutflykter med barnen i sommar!

Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Ett måste när man ska renovera huset är ju kall dryck att bjuda alla som hjälper till så det vore ju perfekt med en sån.

Minus 18 till +10 grader och uppvärmning till 55 grader. (står på ett ställe i beskrivningen 60 grader)

Jag har inga produkter från Makita och denna kylväska hade blivit en fin ingång till Makitas värld

T
Makitaväskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Jag skulle gärna vilja vinna denna då jag har tusen byggprojekt pågång till sommaren. Kommer vara mer ute än inne. Vore guld värt att ibland kunna ha kyld dryck med sig men även hålla en matlåda lite varm då och då :-).

Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Väskan låter som en perfekt partner att ta med ut till svärmors torp för sommarens byggprojekt. Det finns ingen el i torpet så alla projekt är helt batteridrivna redan nu, men de helt vanliga kylväskorna håller inte måttet!

Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och värmekapacitet upp till 55° C.

Perfekt att ha med till träning och matcher med pojkarna i fotboll så jag kan ha kall dricka till laget.
Tänk nu i sommarvärmen att kunna bjuda på dom något svalkande. Skulle göra stor succé

Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Har inte haft makitaverktyg sedan batteriet på min 7.2volts skruvdragare dog på 90-talet men en sån här kyl/värmeväska kan ju locka till verktygsbyte nu när det börjar bli dags att komplettera verktygsparken…..

Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur på upp till 55°

Hade varit perfekt att ha nu när värmen kommer och vi ska ha lite hantverkare här hemma som ska bygga diverse saker och dra lite el.
Hantverkarna ska man vara rädd om

Hade varit perfekt för årets alla dagar med renovering och förhoppningsvis något besök på stranden. Kylväska hade passat bland de andra Makitaprylarna i garaget. Väskan kyler -18 till 10 grader samt värmehållning upp till 55 grader

Oj oj oj. Kyla -18 till 10 grader. Kan hålla mat varmt upp till 60 grader enligt beskrivningen.

Vi får snart tillträdde till vårt radhus med garage. Jag har drömt om ett eget garage i tusen år. I garaget ska jag ha alla mina verktyg och snickra och fixa en massor. Kan ni tänka er. Men jag måste ju bara ha en Makita kyl och värme-väska där också. Jag lovar den kommer att få en riktig hedersplats i mitt garage!!

Svar: Den har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: Som snickarfamilj behöver vi verkligen kylväskan. Så fort vi är lediga har vi olika byggprojekt i trädgården. Just nu bygger vi en uteplats - med hjälp av diverse Makitaverktyg - där vi söker en kyllösning inför måltiderna. Den här kylväskan skulle passa perfekt!

Jag vill så gärna vinna!!
Mitt namn på hemsidan finna...
Vid Alla tillfällen maten håller rätt temperatur!
Även när familjen är iväg på skogstur :)
Den skulle passa oss perfekt ❤️
Eftersom vi har en väldigt stor släkt!!

Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

håller tummarna

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.