8 093 läst ·
148 svar
8k läst
148 svar
Avslutad: Vinn cirkelsåg till semesterprojekten
Medlem
· Västra götaland
· 563 inlägg
Rätt svar är X.
Jag har en usel cirkelsåg och har nu i tre sommarstugesäsonger i rad klämt och känt på en ny - men har inte kunnat bestämma mig. ... detta hade hjälpt!
Jag har en usel cirkelsåg och har nu i tre sommarstugesäsonger i rad klämt och känt på en ny - men har inte kunnat bestämma mig. ... detta hade hjälpt!
Svar: x
Vore otroligt smidigt med en med batteri och slippa sladdar och förlängningskabel.
Vore otroligt smidigt med en med batteri och slippa sladdar och förlängningskabel.
Rätt svar är X
En sån såg skulle komma väl till pass nu i sommar då där är många projekt på gång, 2 gavlar som ska bytas ett staket som ska byggas samt ett litet tak över cykel parkeringen på tomten, hade varit skönt att slippa handsåga alla brädor.
En sån såg skulle komma väl till pass nu i sommar då där är många projekt på gång, 2 gavlar som ska bytas ett staket som ska byggas samt ett litet tak över cykel parkeringen på tomten, hade varit skönt att slippa handsåga alla brädor.
Medlem
· västra götaland
· 401 inlägg
Svaret är xElina Blom Westergren skrev:
Tävling: Vinn cirkelsåg till semesterprojekten
[bild]
Nu närmar sig semestrarna med stormsteg och många planerar roliga byggprojekt. För att lyckas med dem krävs rätt verktyg. Veckans vinnare får hem battericirkelsågen CS62 18,0-EC. En 18-voltsmaskin med tillhörande 5,0 Ah-batteri, laddare och förvaringsbox. Cirkelsågen klarar skärdjup ner till 62 millimeter och har en svängradie upp till 50 grader.
Totalt värde cirka: 6 600 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad har CS63 18,0-EC för vinkelinställningar?
Svaret hittar du här: [länk]
1. 0°/30°/45°/50°
X. 0°/22,5°/45°/50°
2. 0°/20°/45°/50°
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Det vore Guld att slippa kabeln..
Svar: X. 0°/22,5°/45°/50°
Motivering:
Nu är det bara 5 veckor kvar till jag och min sambo flyttar in i vårt första hus. Flex’s fina cirkelsåg skulle underlätta väldigt mycket vid sommarens trallbyggnation och kommande renoveringar.
Motivering:
Nu är det bara 5 veckor kvar till jag och min sambo flyttar in i vårt första hus. Flex’s fina cirkelsåg skulle underlätta väldigt mycket vid sommarens trallbyggnation och kommande renoveringar.