Svar: X

Kan behöva en rejäl såg detta året då det ska byggas hus med allt det som hör till. Hade kunnat underlätta mycket!

Rätt svar är X.

Jag har en usel cirkelsåg och har nu i tre sommarstugesäsonger i rad klämt och känt på en ny - men har inte kunnat bestämma mig. ... detta hade hjälpt!

I drömmen om att bygga sitt eget hus så skulle en batteridriven kvalitetssåg passa perfekt i verktygsparken som kommer krävas!

Svar: x

Vore otroligt smidigt med en med batteri och slippa sladdar och förlängningskabel.

Det vore väldigt bra eftersom byggplanerna står still efter att min cirkelsåg har brunnit.

Rätt svar är X

En sån såg skulle komma väl till pass nu i sommar då där är många projekt på gång, 2 gavlar som ska bytas ett staket som ska byggas samt ett litet tak över cykel parkeringen på tomten, hade varit skönt att slippa handsåga alla brädor.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Tävling: Vinn cirkelsåg till semesterprojekten

Svar:
X

Motivering:
Omläggning av golv på eget bevåg,
då behövs en riktigt bra cirkelsåg!

Med finfina verktyg från Flex,
blir jobbet gjort utan att budgeten spräcks!

Svar X

Skulle sitta fint inför renovering av en brygga där det saknas ström.

Svar x

Min tidigare cirkelsåg blev ofrivilligt sladdlös, men tyvärr är inte strömmen det, så en med batteri är ju klart bättre!

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Tävling: Vinn cirkelsåg till semesterprojekten

[bild]

Nu närmar sig semestrarna med stormsteg och många planerar roliga byggprojekt. För att lyckas med dem krävs rätt verktyg. Veckans vinnare får hem battericirkelsågen CS62 18,0-EC. En 18-voltsmaskin med tillhörande 5,0 Ah-batteri, laddare och förvaringsbox. Cirkelsågen klarar skärdjup ner till 62 millimeter och har en svängradie upp till 50 grader.

Totalt värde cirka: 6 600 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har CS63 18,0-EC för vinkelinställningar?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 0°/30°/45°/50°
X. 0°/22,5°/45°/50°
2. 0°/20°/45°/50°

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är x
Det vore Guld att slippa kabeln..

Pappa blir nog glad om han får tillbaka sin och jag blir glad att få en helt egen nu när fasaden på huset ska bytas i sommar

Svar: X. 0°/22,5°/45°/50°

Motivering:
Nu är det bara 5 veckor kvar till jag och min sambo flyttar in i vårt första hus. Flex’s fina cirkelsåg skulle underlätta väldigt mycket vid sommarens trallbyggnation och kommande renoveringar.

F

Har själv tummen fast placerad mitt i handen så det jag kan bidra med till renoveringen av det hus vi ska flytta till blir en ny cirkelsåg :)

Då kaninen hade bestämt sig för att käka upp sladden på min gamla så skulle jag behöva ett nytt cirkelsåg.

A
Svar X

Min svåger har alla möjliga verktyg som jag gärna får låna. Men en sådan här har han inte, så då kan han få låna av mig för en gångs skull.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.