X: Mellan

Som nybliven husägare har det blivit en del impulsköp av verktyg och maskiner vilket har fått till följd att det har blivit en hel del skräpmaskiner som inte levererar, det skulle vara kul att kunna få byta ut dessa mot riktiga kvalitetsmaskiner.

Mellan(x)
Jag råkade ut för ett trauma förra året som gjorde att jag förlorade större delen av funktionaliteten i ena axeln samt en stor del av muskelmassan jag kan inte arbeta nu och har en del saker att fixa. Dessa verktyg skulle göra det mycket lättare för mig att kunna grnomföra uppgifterna..

Svar: X (mellan)

Motivering:
Med de här verktygen kan jag bygga en cool rakethylla! Då har jag en anledning att skaffa barn också. (:

• Gilla
Chrissofsweden
  • Laddar…
Svar: X. Mellan

Motivering: Ett verktygspaket från Black+Decker skulle komma väl till pass när jag skall bygga en ny fin altan vid stugan på landet.

Svar X: mellan

Äntligen kanska man kan åka till återvinningen och slänga alla gamla maskiner i el-skroten, TÄNK MILJÖ.
Och sen bara njuta, arbeta och slippa förlängnings-sladdar, tack.

Svar: X mellan

Motivering:

Nu går flyttlasset till Sverige från USA
En chans att vinna verktyg - ja HURRA!
Kaos kan ej ens nära beskriva,
hur det är att väggar riva
när allt man har och äger är
uppdelat i lådor och containrar här och där,
på väg över hav och land
frugan och jag är på galenskapens rand!
Rädda oss från denna kris,
med detta kit kan stugan bli ett paradis!

Med ett förestående bygge av altan
Och uppsättning verktyg som är halvdan
Skulle dessa verktyg från Black & Decker
Hjälpa till att få den extra läcker
Då slipper min fru på mig tjata
Och sen kan vi i solen lata

Svar: X (Mellan!)

Som nybliven husägare så är hushållskassan inte den bästa och eftersom husköpet var ett renoveringsobjekt så går mycket av tiden till att åka runt och låna och hyra verktyg. Vinna detta verktygsset hade fått hjälpt en hel del till de projekt som tänkt göras!

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Fråga: Black & Decker delar med sig av inspiration på sin hemsida. I ett av projekten står det hur du kan bygga en cool rakethylla till barnen. Vilken svårighetsgrad har det bygget?
Svar: X (Svårighetsgrad Mellan)

Min/vår motivering är att på måndag (12/6) så skriver jag och min sambo på vårt första hus. Då huset har över 30år på nacken så kommer det att behövas en hel del renovering där vi kommer att göra majoriteten av jobben själva (förutom El och VVS såklart). Så en uppsättning verktyg hade verkligen varit bra när vi flyttar in nästa månad.

Lycka till allihop och ha en trevlig sommar! :D

Matzeball
Svar X. mellan
Nu blir jag snart 64 och är pensionär så nu har jag tid att göra en massa bra saker. Jag skulle nog bli betydligt mer produktiv med såna här fantastiska verktyg.

Motivering: Sambon och jag har nu blivit klara med renoveringen av övervåningen, lärdomen från det är att dåliga verktyg försvårar arbetet. Nu ska vi börja med nedervåningen, först ut är vardagsrummet, därefter köket och matplatsen. Vår renovering omfattar att vi ska rensa ut ända till golvåsar samt timmerstommen, därefter blir det invändig isolering, ny el, vatten/avlopp osv. Men för detta vill vi ha verktyg som underlättar arbetet.

Svaret är mellan

Mina två barn älskar att bygga och skruva på allt möjligt, tyvärr är alla gamla verktyg sönder och jag skulle behöva en ny uppsättning.

svar: X, Mellan svårighetsgrad

Vi har precis köpt vårt första hus som vi får lagom till semester. planerna är många men med en sambo som har tummen mitt i handen och låter pappa göra allt så skulle jag vilja bevisa, att med rätt verktyg kan även vi göra vår husdröm sann! Jag ska visa han! Mvh Elin

Svar X. Mellan

Ska bygga en ny altan under semestern, skulle vara roligt med ny verktyg.
Min gamla skruvdragare har dragit sin sista skruv.

X. Mellan

Motivering:
Hade verkligen behövt ett gäng med nya maskiner, då batterierna i mina gamla har börjat gå dö ett efter ett. Speciellt nu innan sommaren, när jag har så många nya roliga projekt att utföra. Att vinsten skulle vara nya B&D 18V kommer ju knappast saken sämre. Lovar en recension på samtliga maskiner efter att de använts.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.