6 184 läst ·
199 svar
6k läst
199 svar
Avslutad: Tävla och vinn en premium skruvdragare – Festool TXS 18 C 3,0-Plus!
100 år! Imponerande!!
Jag fick pappas gamla skruvdragare för flera decennier sedan. Pappa gick bort förra året och ungefär samtidigt gav skruvdragaren upp.
Hans sista gåva var tillräckligt mycket pengar för att jag skulle kunna köpa en kolonistuga, och nu väntar staketbygge med galet många skruvar. Så en vinst här skulle passa som handen i handsken.
Jag fick pappas gamla skruvdragare för flera decennier sedan. Pappa gick bort förra året och ungefär samtidigt gav skruvdragaren upp.
Hans sista gåva var tillräckligt mycket pengar för att jag skulle kunna köpa en kolonistuga, och nu väntar staketbygge med galet många skruvar. Så en vinst här skulle passa som handen i handsken.
1. Företaget fyller 100 år.A Andrea Rosberg skrev:[bild]
Nu har du chansen att vinna en Festool TXS 18 C 3,0-Plus, en kompakt men kraftfull skruvdragare i premiumsegmentet, inklusive två batterier, laddare, systainer mm. Den är utformad för att leverera hög precision och riktigt bra arbetskomfort, perfekt för både proffs och hemmafixare som vill ha kvalitet rakt igenom.
Vinstvärde: cirka 4449 – 5 500 kr.
Så här tävlar du:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du skulle bli en värdig vinnare.
Tävlingsfråga
Festool firar jubileum i år – hur många år fyller företaget?
Det rätta svaret finner du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren presenteras fredagen den 5 december.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Festool.
Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Stort tack till Festool som sponsrar tävlingen! 🎉
2. Jag är en värdig vinnare av Festool TXS 18 C 3,0-Plus eftersom jag gång på gång visar att jag är en entusiastisk, kreativ och orädd hemmafixare – även när projekten spretar från pergola till takbygge, från altanrenovering till allt det där som Byggahus.se-andan älskar. Ge Festoolen till någon som inte bara skruvar – utan skruvar till det på allra bästa sätt!
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Avslutad: Tävla och vinn den testvinnande dammsugaren från Electrolux
Tävling -
Avslutad: Vinn ett premium vedklyvpaket Kindling Cracker!
Tävling -
Avslutad: Tävla och vinn en multifunktionell airfryer!
Tävling -
Avslutad: Tävla och vinn en frysbox från Gram
Tävling -
Avslutad: Tävla och vinn supercoola blommor från LEGO Botanical!
Tävling