1. Linköping

Detta är något jag verkligen vill ha :-)
Sätta snygg cool belysning under fasaden på huset.
Styra färgerna efter årstider och högtider.
Fräckt!!!

Svar: 1. Linköping.

I min trädgård behövs belysning inte bara som stämningsljus, utan också av nödtvång. När det är mörkt och vi behöver gå på dass underlättar det om det finns ljus längs stigen. Pannlampan vi använder känns inte lika stämningsfull som en ljusslinga.

Svar 1. Linköping.

Våran nya altan ekar nu både tom och är skrämmande mörk... Lite ljus i tillvaron vore som en skänk från ovan️. :-)

Linköping.

För att denna slinga hade blivit en väldigt effektfull belysning i barnens lekstuga som jag och grabben håller på att bygga.

Svaret är Linköping

Skulle passa fint på altanen som vi håller på att bygga i Skärhamn.

Vore coolt och kunna belysa i olika nyanser.

/Hans

Svar Linköping

Jag älskar julbelysning och är en nörd på det, resten av året har jag tyvärr inte engagerat mig ännu . Detta vore en mycket bra start.

1 Linköping
Listerna skall jag ha i carporten som jag använder till kalas på sommaren när vädret är ostadigt. När jag inte har kalas så använder jag dem med vitt sken och när det är kalas använder jag färgat ljus. Tror jag kan bli mycket effektfullt.

1. Linköping

Hade suttit fint med en strip till den nya altanen som ska matchas upp med fler hue lampor.

Svar 1. Linköping

Då man har en ganska mörk trädgård så vore en ljusslinga perfekt. Hoppas på lite ljusare tider!

Svar 1. Linköping

Vårt hus är redan kännt som "lamphuset" i omgivningen men det skulle vara schysst att gå från det "analoga vanliga" till något mer hightech. Har flera spännande placeringar i åtanke. I rabbatten vid damm 1 eller 2? I björken? På balkongen?

1. Linköping
  2. Har ett litet pyre som just nu håller på att lära sig färger. Vore ett fantastiskt sätt inkorporera lärdom och en härlig utemiljö samtidigt! Bara föreställ att sitta vid grillen och titta på hur träden ändrar färg likt magi i skymningsljuset.

Svar 1: Linköping

Äntligen en stämningsfull produkt som matchar julbelysningen med råge! Då kan jag ta ned julslingan som visar vägen hem till tomten från gatan när mörkret har fallit. Extra plus är att ledslingorna är formbara, strömsnåla och regleras med en app.

Svar: 1. Linköping

Motivering: Det vore häftigt att få blanda gammalt med nytt. Vårt hus från 1930 ska få en uppfräschad altan och då vore det här en fin detalj.

Svar: 1 - Linköping

Precis lagt klart marksten på vår uppfart, och letar nu belysning för att ha i kanten in mot häcken. Frugan vägrar att ha pollare, så denna hade blivit perfekt!

Linköping

Då jag precis byggt ut trappen så vore det perfekt med lite skön belysning runt den.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.