Svar nr 2 - 180 minuter

Har EDS, en bindvävssjukdom, så kan inte hjälpa till med markarbetet i trädgården alls. Med en tomt på 8000kvm så blir det en del gräs att klippa och en robotklippare skulle avlasta mannen enormt samt lätta lite på det dåliga samvetet över att vara för sjuk för att kunna vara behjälplig...

svar,180min ,3 tim
detta är svaret på hur länge en äldre lite bruten man skall orka bo kvar i sitt hus och sköta sin täppa.
En robotgräsklippare som kan ta upp till 1500m2. javisst!

Svaret är 180 min.

Motivering: 2 trasiga åkgräsklippare, en 2-åring, en gravid fru. Say no more.

Skulle vara perfekt för min sambo som aldrig hinner klippa gräset. Han skruvade dessutom isär vår dåliga bensinklippare för några år sedan och fick skruvar över... den funkar halvtaskigt sedan dess

Svar nummer 2!

Alt:2, 180min

Önskar att man kunde vara lika ”häftig” som mina grannar. Tydligen är man den enda i området som inte har någon (än)

Svar: 180 minuter, 3 h

Jag skulle vinna kampen mot grannen om att ha finast gräsmatta. Han skulle titta med samma avundsjuka på Lyfco som jag gör på honom när han orkar klippa gräset kl 20 en vardagkväll. Om jag vinner kan jag ligga i min hängmatta, skåla med en öl och le nöjt mot grannen.

180 minuter

Motivering: Är trött på att behöva klippa min pappas gräs! :) Med den här får jag lite mer tid med mig själv och ett måste mindre

svar 2: 3h

Med liten bebis och två st småkottar med otroligt spring i benen (för små för att orka handjagare) och en nyinskaffad stugtomt modell ”mycket att klippa” skulle det vara magiskt med hjälp av en robot...

Den går 3 timmar eller 180 minuter på en laddning.
Jag skulle vara en dröm att slippa ta fram min gamla stinkande bensinklippare och låta en miljövänlig robot klippa gräsmattan kontinuerligt.

/Hauke

Den går 3 timmar på en laddning.

Hade varit så skönt att slippa klippa ca 800 kvadratmeter gräs med en dålig elklippare... Mera tid till familjen önskas!

Svar 2 180 min

För denna tillväxt av gräs som är nu, så kommer jag svettas bort massa kilon då det är ett jäkla spring med klipparen, och när det närmar sig sommaren ska man ju lägga på sig några kilo,inte tappa ;)

Svar: Nummer 2. 180min

Motivering. Denna klipparen skulle passa perfekt till min tomt då den är 1500kvm.
Skulle underlätta vardagen enormt mycket.

Svaret är: 2) 180 minuter.

Min motivering är att jag är väldigt teknikintresserad och sitter hellre och tittar på en robot på gräsmattan än massa fåglar i buskarna.

Svar: 2: 180min /3h
Perfekt till sommarstugan som äntligen ska få gräsmatta, hade varit super med denna för att få till gräsmattan! Ett plus är att det redan är fint när man kommer upp!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.