Rätt svar är 2. Emmet

Jag vill inte att någon unge ska ha en sån fin sak, jag vill ha den för mig själv! :thumbup:

Svar: 2 Emmet

Skulle vara perfek till vår äldre dotter att få sätta fingrarna i.
Och då får vår yngsta dotter leka ifred med sina duplo bitar.

Svar: 2 Emmet

Hittills har pappan (jag) haft tur och varit snäll och fått en stor fin Lego Technic ask av tomten i 4år.
Pappan är nöjd att få bygga under julhelgen ihop med något välsmakande i glaset, sedan testa funktionerna - i julas måste han varit riktigt snäll som fick en fjärrstyrd lastmaskin - och sedan överlämnade den med varm hand till barnen.

Nu är det långt till jul och äldsta grabben börjar bli duktig på att bygga Lego så han skulle älska att få en så här tuff bil att bygga, medans pappan äntligen tar tag i att snickra en till hylla för att få plats med allt Lego som mamman ofta svär över :o

Härligt med lite extratid att få renovera och bygga utan avbrott. Genom lite lego sitter sonen fokuserad och bygger själv i flera timmar.

Bara hoppas på vinst, helt sjukt vad glad grabben skulle bli glad.

Härligt att få lite extratid att få renovera utan massa spring och serva barnen. Med lite nytt lego sitter sonen still och bygger, alltså vinn vinn för alla.

Kan bara tänka mig sonens ögon om han skulle få börja bygga detta.

Hoppas hoppas...

2. Emmet

Jag tycker att jag gjort ett jättebra jobb med sajten och förtjänar presenter!

• Gilla
Yrrol och 1 till
  • Laddar…
Svar: 2 - Emmet

Motivering: Med en sådan Legobyggsats är det uteslutet att renovera hus -- det är ju det perfekta sättet att bygga tillsammans med barnen. Om de tillåter pappa att vara med vill säga...

2 emmet.
Motivering: Detta ger mig lite kvalitetstid. Jag kan ha med sonen i byggandet i källaren! När vi sedan är klara eller får en stund över kan vi fortsätta byggandet med legot! Det är kvalitetstid att umgås med nära och kära tillsammans i sysselsättningar där man tillsammans kan lösa problem !!!

Svar: Emmet

Grabben på 2,5 år har tröttnat på dom stora Legoklossarna nu och behöver nya utmaningar.

Grabben tycker dessutom att det roligaste som finns är när någon ramlar/gör illa sig/trampar på något (Lego) vasst och vem älskar inte att höra sitt barn skratta? Finns inget bättre!!!

Redigerat:
Emmet är svaret.

Klart att sonen ska ha lego technics, för vilken sorts far skulle jag vara om han inte får allt som jag själv inte fick som barn?

2, Emmet

Lite jobbigt om jag skulle vinna för jag skulle ju hamna att "kontrollbygga" den först... Döttrarna skulle bli så himla ledsna sen om någon bit saknas. Vad gör man inte för sina barn?

Ftyvärrugan gillar sin spikmatta.och jag kör den lite mer hårdare och mer byggahus stilen för dom riktiga grabbarna att gå med pojken sovande i famnen i ett mörkt rum fullt av lego utspritt över golvet.tyvär går ju legot sönder och då vill han ju ha mera bitar.

2: Emmet

Husbygge på gång med detaljer så snygga, våra söner föredrar dock att lego bygga.
Vi letar kakel på helger och radhuset dessutom säljer, medan grabbarna hellre leka väljer.
Tänk att Lego Technic Hotrod få leka mé, från inspirerande byggahus.se.

Min två åriga son bygger duplo,medan dottern på sju vill ha större utmaningar,därav skulle teknik lego passa bra.

2. Emmet

Något av det bästa man kan göra är att göra saker tillsammans med sina barn. Om det är att sätta en målarpensel i handen på dem eller att göra det min 8-årige kille älskar - att bygga Lego - är en smaksak men att göra det tillsammans. Om min son fick den här tror jag han skulle börja gråta av lycka ��

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.