Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Hej ni fyller 20 år
Min skruvdragare har slutat snurra den tålde inte mitt bygge av takkupa för många grova skruv så en ny skulle sitta fint eftersom tomten inte hade någon i säcken till mig

nikasp
Svar: 20 år!

Om jag vinner skulle sambon få den som sin egen. Försöker inkludera henne i renovering av torp och villa men vi hamnar ofta i fällan att jag är bättre/snabbare så oftast jag som fixar och hon tar hand om barnen.
Barnen är nu 4 och 5 år och klarar sig själva längre stunder nu så vore roligt att kunna jobba mer tillsammans! Och det med rätt märke och färg, hade kanske inte skrivit detta om det t.ex. vore Makita eller AEG :)

20år , grattis !

Min gamla skruvdragare brann upp nyligen och jag söker efter en ny som behövs till vårens husprojekt.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Fantastiska Byggahus.se fyller 20år!

Har sedan 2009 haft ett kärleksförhållande med min älskade 10,8V Hitachi DS10DFL som nu tröttnat på mig. Vi har hängt ihop i ur och skur i bastu och altanbyggen, köksrenoveringar, takbyte och en mängd andra helskruvade strapatser.
Det var med en tår i ögat jag gav mig ut på nätdejtande för att finna min nya kärlek och jag fick en smärre chuck när jag fann den här på byggahus.se 20årskalas.
Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH, Hjärtligt välkommen hem till mig på många, långa mysiga fixarkvällar

Svar: 20år:cool:

Jag verkligen villhöver en ny skruvdragare:love:

20 år

Förra året byggde jag en pergola och blev tvungen att låna grannens skruvdragare för min egen var för klen att borra igenom bärlinor och pelare. I år ska vi bygga hus, och jag känner inte ens mina nya grannar så jag har ingen att låna skruvdragare av!

20 år

Ska ge den till min disträe svåger vars skruvdragare glöms på släpvagnar, biltak och dylikt.

20 år

Jag börjar bli trött på att skruva för hand då det nästan är snabbare än att köra med min gamla Hitachi. Ett plus att lillgrabben får lära sig hur kvalitetsmaskiner ser ut så han får en bra uppfostran direkt

20 år!

precis köpt mitt första hus och en verktygsarsenal behövs inhandlas. Detta skulle vara en bra start till samlingen.

thomasse
Byggahus.se fyller 20år på måndag den 1 Februari!

Grattis!

Tänkte ge den i alla hjärtansdag present till min fru, hon tycker hennes IXO är lite klen när man bygger hus!

20 fina år!

Jag är drabbad av badrumsrenoveringen från h-vete, så jag skulle behöva tröstshoppa mig lycklig , men alla pengar går till dagbrottet och dess skapare :thumbdown::(

Ni fyller 20 år

Jag har en Bosch 14.4v som varit en fantastisk skruvdragare i en drös år men nu är båda batterierna slut så en ny Bosch skulle vara perfekt. Jag ska ta bra hand om den.

Byggahus fyller 20 år i år!

Som student med en makitamaskin som just brann upp och alldeles för många projekt för tillfället så hade detta varit ett fantastiskt tillskott!

20 år! Grattis!
Själv fyller man knappt dubbelt den 14 februari. Av någon anledning hamnar jag dock alltid lite i skymundan på min egen födelsedag. Kan ha något att göra med den där Valentin stjäl uppmärksamheten... Så en vinst hade tveklöst gått till ingen annan än mig själv i present på MIN födelsedag

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Hipp hipp hurra på er 20årsdag!

Förra skruvdragaren gav upp och nu har vi kört drygt ett år med handkraft, jag påstår att man får ju lite träning i alla fall...men med kommande altanbyte och en flytt så hade en Bosch i min hand, ja de hade varit grymt bra!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.