Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Bli först med sprillans ny modell av högtryckstvätt

[bild]

Inled det nya året med att vara med i jakten på Nilfisks senaste högtryckstvätt D-PG 140.4-9 P X-TRA. Du som vinner kommer att bli en av de första i Sverige med att få hem denna effektiva högtryckstvätt på 140 bar. Modellen har förbättrats sedan föregångaren genom att ha en ännu bättre rengöringseffekt tack vare nya effektivare munstycken. Nilfisk D-PG 140.4-9 P är en premiumtvätt av lagom storlek för husägare. Det medföljer en rad munstycken och tillbehör så att den som vill kan hålla både hus, altan och fordon rena året om.

OBS: Vinsten skickas inte ut till vinnaren förrän i februari då den nya modellen lanseras.

Totalt värde cirka: 4 400 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är slangen på högtryckstvätten?
Svaret hittar du här

1. 8 meter
X. 9 meter
2. 10 meter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
x----------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar: X 9m

Skulle ge livspusslet en putt i rätt riktning!

Svar: 9m (X)

Om man kommer ha lika kul som han i reklamen när man rengör sina prylar så vill jag garanterat ha en, vem vill inte stå med det leendet när man har en sommarstuga som behöver grundrengöras till sommaren.

Svar x 9m.

Har tidigare haft en högtryck från Nilfisk som tjänat mig väl under många år! Den har dock snart gjort sig förtjänt av sin sista vila och därför hoppas jag att den här kan ersätta den istället! Håller tummarna.

9 meter.

Efter två försök med annat känt märke som båda krashat efter några år
vill jag prova känt danskt kvalitetsmärke, dvs Nilfisk Alto!

Svar: X . 9M
Jag och min sambo har precis köpt hus som så många andra hus behöver en högtryckstvätt! Mycket annat är tyvärr viktigare så det vore guld att kunna pricka av prioriteringspunkt nr:46 innan vi flyttar in!:)

Svar: X 9m

Denna skulle passa perfekt till vårat hus som vi flyttade till för 2år sedan. Skulle köpt en förra året men då pengarna går till projekten i huset så vore det kanon att vinna en Nilfisk högtryck. Finns både bil,altan och ett tak som behövs tvättas

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Bli först med sprillans ny modell av högtryckstvätt

[bild]

Inled det nya året med att vara med i jakten på Nilfisks senaste högtryckstvätt D-PG 140.4-9 P X-TRA. Du som vinner kommer att bli en av de första i Sverige med att få hem denna effektiva högtryckstvätt på 140 bar. Modellen har förbättrats sedan föregångaren genom att ha en ännu bättre rengöringseffekt tack vare nya effektivare munstycken. Nilfisk D-PG 140.4-9 P är en premiumtvätt av lagom storlek för husägare. Det medföljer en rad munstycken och tillbehör så att den som vill kan hålla både hus, altan och fordon rena året om.

OBS: Vinsten skickas inte ut till vinnaren förrän i februari då den nya modellen lanseras.

Totalt värde cirka: 4 400 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är slangen på högtryckstvätten?
Svaret hittar du här

1. 8 meter
X. 9 meter
2. 10 meter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
Rätt svar: 9m

Efter att min gamla trotjänare från biltema gett upp efter över 10års intensiv användning så skulle denna premium tvätt vara som klippt och skuren för vårens tvätt av våran terass på 100m2 tryckimpregnerat. Hade även varit fint att få en uppgradering till mer proffsiga grejer som ju nilfisk är.

Svar: x 9m

Vore fantastiskt väl passande då min K***er låter som en skördetröska... Tänk er en torktumlare med några nävar grus i. Och trycket avtar, byggs upp, avtar, byggs upp,... Suck!

Rätt svar: X 9 Meter

En bil, en altan, en vagn till häst
Gissa vad man tvättar mest?
Trodde ni bilen var det tyvärr ej rätt
För den har ingen egen högtryckstvätt

Svar: X (9m)

Vi är en liten Brf (4 lägenheter) med en hel del stenbelagda gångar och trappor, som ingen riktigt orkar hålla rena med dagens manuella metoder och vi har inte ekonomin till att hyra in extern hjälp.
En högtryckstvätt skulle helt klart ha positiv effekt hos oss alla grannar gällande viljan och orken att bidra till skötseln av våra gemensamma ytor.

Svar: X, 9 meter

Det skulle vara en sådan lättnad att få en ny högtryckstvätt så jag slipper hålla på med den helt idiotiskt dåliga slangen på min nuvarande tvätt. Den har upprullningsfunktion men slangen blir som en grisknorr när man rullar ut den, man blir galen.....

X 9m
Jag har en sunkig kärcher idag med fel på tryckbrytaren så jag ids knappt använda den. Samtidigt så har jag ju en högtryckstvätt så det blir ju aldrig av att köpa en bra....

X 9m
Med hus, båt och bil så är en högtryckstvätt ett måste och nu verkar vår Kärcher gå på sista versen. Ny säsong, ny tvätt, inga ursäkter!

Rätt svar: X - 9 m

Jag och min sambo håller på att bygga hus på en ö där vi ska bo permanent. Vi är beroende av vår egen båt året runt, men är vana vid sötvattnet i Mälaren. Nu flyttar vi ut i havsvattnet där snäckorna frodas! För att vara snälla mot miljön så bottenmålar vi inte. Därför vore det fantastiskt med en högtryckstvätt som kan hjälpa oss att hålla båten ren.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.