Hej!

Svar: 1. 585 gram

De hushållsarbeten jag ogillar allra mest är strykning, golvmoppning och fönsterputs. Det vore intressant att se om en Nilfisk Smart minskar den listan till två eftersom det faktiskt ser både enkelt och ganska kul ut att putsa fönster med den.

Mvh Anna

E
Svar 1

För våran katt älskar att sitta och titta ut genom fönstren. Det i kombination med ett par skitiga tassar och blöt nos som jagar fåglar och löv på utsidan får fönstrena att se bedrövliga ut. En fönstertvätt skulle göra susen.

Svar 1

Min andra hälft tycker det är ett fasligt sjå, att rena fönster på båda sidor få. Jag skickas både in och ut, när jag putsat ena sidan står den andra på lut!

Svar: 1

Med den där apparaten skulle vi kunna spara tid och pengar, då vi anlitar folk att putsa för det tar 200-år för oss själva att utföra de. Den skulle vara guld värd!

Svar 1 585

Jag skulle verkligen behöva en sån fönstertvätt.
Då jag har två hundar och tre katter som gillar att andas på fönstren så de är smutsiga väldigt ofta.
Jag avskyr att tvätta fönster, har försökt allt med tidningspapper, ljummet vatten och skrapa och ändå lyckas jag få ränder på fönstren.
Det är inget roligt att köpa nya fina gardiner och piffa till här hemma när man har smutsiga fönster.
Så därför skulle jag verkligen behöva fönstertvätten :-)

Redigerat:
Svar: 1

I en totalrenovering av en funkisvilla är en av få saker som återstår en ordentlig fönstertvätt.
Tackar på förhand för att ni underlättade den för mig... 😉

Svar 1: 585 g

Jag har en sådan här fönstertvätt och det har aldrig varit så enkelt att få rena och fina fönster.
Jag skulle därför vilja vinna en Nilfisk fönstertvätt till min bror som snart fyller år, det vore den perfekta presenten då han saknar något bra redskap till att tvätta fönsterna med. För då skulle han också snabbt och enkelt kunna få rena och fina fönster.

Svar = 1. 585 gram

Vår familj bor i en lägenhet där alla fönster vetter mot en dammig väg. Känns som att man måste tvätta fönstren varje månad om man vill kunna se ut. Vi vill gärna vinna en batteridriven fönstertvätt för att göra tvättning lite roligare (och förhoppningsvis lättare).

svar 1
vinner jag det så kan frun tvätta fönstren utan att slita ut sig :-)

Svar 1

Denna fiffiga pryl står först på min köplista, eftersom det är jag som tvättar fönstren så blir denna vinst lösningen på mina fönstertvättarproblem.

1. 585 gram
"Ensam i huset och allting är mörkt, men tack vare Smart kommer ljuset åter".

Svar: 1.

Vi får se om denna klarar av att göra våra fönster genomskinliga! :-)

Svar:1
Kanske vore en bra idé att tvätta fönsterna istället för att byta ut dom mot igenomskinliga. Vinner jag så ska jag prova iaf.

Svar: 585 gram.

Motivering: Jag har svindel så drar mig för att putsa fönstren på övervåningen, men det skulle underlätta med en snabb och effektiv fönstertvätt som minimerar tiden att behöva balansera på en trappstege :-)

Svar 1.

Med stora fönster och tre barn, skulle denna Nilfisk fönstertvätt göra alla glänsande och slippa alla fingeravtryck!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.