Har en fråga ang avluftning skulle vilja flyttat toastolen nu när vi gör om i badrummet och som det ser ut nu så ser ni förhoppningsvis hur avluftningen sitter enl bild jag skulle vilja ta bort den förgreningen som går till avluftningen och sätta en 90° vinkel 110 rör och flyttat bak toastolen 50cm men då kan jag inte ha förgreningen till toastolen ståendes utan skulle vilja lägga den ner horisontellt givetvis med 3” förgreningen rakt uppåt men hittar ingenstans OM man kan göra på detta vis vill inte dra om hela stammen från källaren så går det inte att lägga ett T/Y-rör horisontellt så får toastolen stå kvar där den står