alexander___ #1 Medlem · 229 inlägg 2 okt 2020 19:28 alexander___ Medlem 229 inlägg 2 okt 2020 19:28 #1 Hej! Vår tvättmaskin går ut i avloppet på detta sätt (se bild). Ska jag täta runt? I så fall med vad? Tack! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #avloppsslang #tvättmaskin
Hej! Vår tvättmaskin går ut i avloppet på detta sätt (se bild). Ska jag täta runt? I så fall med vad? Tack!
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 706 inlägg 2 okt 2020 19:33 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 706 inlägg 2 okt 2020 19:33 #2 Nej.
Karlia #3 Medlem · 2 737 inlägg 2 okt 2020 23:39 Karlia Medlem 2 737 inlägg 2 okt 2020 23:39 #3 Jag har likadant, extra golvbrunn för tvättmaskinen. Det fungerar precis som det är.