Efter jag har fått klar för mig vad jag kommer att göra nämligen gräva och byta rör återstår problemet. Vem kan jag anlita att få problemet fixat även om det är tillfälligt. Fick hjälp av Swoosh men har ni andra bra erfarenheter av andra företag? Bor norr om Stockholm.
Tar tacksamt emot några förslag.

.

Lite oklart vad du menar, om du beskriver tydligare vad som är problemet så ökar chansen att få hjälp. Du måste förstå att vi andra har inte hela bilden, utan bara din text att utgå ifrån.

Hemingway Hemingway skrev:
Lite oklart vad du menar, om du beskriver tydligare vad som är problemet så ökar chansen att få hjälp. Du måste förstå att vi andra har inte hela bilden, utan bara din text att utgå ifrån.
Oj, sorry!
Har haft upprepade gånger problem (på senaste tiden) med stopp i avloppet. Vi vet nu efter så många gånger att vi har gamla rör med växter som trängs in. Vi vet också att så fort vädret tillåter kommer gräva för att byta röret.Inte relining dock då det är megadyrt att göra.Det jag vill ha hjälp med om det finns någon som har anlitat spoltjänst och blev nöjd med det.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.