Hej!
Vi ska lägga nytt avloppssystem, och har ett problem. Större delen av systemet ska vara i den nya tillbyggnaden, samt en avstickare in i köket för diskbänk.
Frågan/problemet är om vi ska lägga det i bjälklaget, eller i krypgrunden. Lägger vi det i grunden finns det i princip ingen möjlighet för framtida tillsyn eller reparationer.
Om vi lägger det i bjälklaget måste avstickaren till köket läggas synlig. Kan man lägga det i sockelutrymmet under bänkskåpen?
Hur ska vi göra? :-/
Tips mottages gärna!
//Marie