Ja du kan ha en "pumpgrop" där du pumpar det vidare till det ordinarie avloppet. Grannen som håller på och bygger till huset med en ny del som har källare har gjort precis så.
;D
 
Där inne tror jag, då de har en toalett också. Så det är inte bara vatten som skall pumpas ut......
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.