T TN #1 Medlem · 429 inlägg 26 jun 2003 09:01 TN Medlem 429 inlägg 26 jun 2003 09:01 #1 Ja du kan ha en "pumpgrop" där du pumpar det vidare till det ordinarie avloppet. Grannen som håller på och bygger till huset med en ny del som har källare har gjort precis så. ;D
Ja du kan ha en "pumpgrop" där du pumpar det vidare till det ordinarie avloppet. Grannen som håller på och bygger till huset med en ny del som har källare har gjort precis så. ;D
T TN #2 Medlem · 429 inlägg 27 jun 2003 08:53 TN Medlem 429 inlägg 27 jun 2003 08:53 #2 Där inne tror jag, då de har en toalett också. Så det är inte bara vatten som skall pumpas ut......