Vi har köpt några bodar att bo i medan vi renoverar boningshuset på en gård vi äger.
Placeringen får bli på annan plats än vi tänkt från början.
Vi har enskilt avlopp med slamavskiljare och infiltrationsbädd av fabrikatet BAGA som är kopplat till befintliga byggnader.
Den nya placeringen av bodarna hamnar på en lägre mark nivå än slamavskiljare. Mellan 0.5-1 meter skillnad.
Kan man pumpa dit avloppsvatten från toaletten.
Är det inte så att det är en kvarn i pumpen och fungerar det i slamavskiljare med kvarnat avloppsvatten då?
Tänker att det kanske blir för fin-kvarnat och följer med ut i infiltrationsbädden.