Hej,
Håller på och kollar på ett hus som vi är lite sugna på att köpa, dock har ett par frågor kommit upp på besiktningen som gjort mig lite osäker.
Avloppet ligger högre än grunden och ägaren har en dränkbar pump.
Hur stor risk tar man vid ett köp som detta?
Är detta en normal lösning på många hus i Sverige?
Huset måste dräneras om, finns det bättre lösningar idag?
Tacksam för goda råd.