Nymonterad golvbrunn…..ska det se ut så här?
 
  • Nymonterad golvbrunn i grått kakelgolv med synlig fix och ojämna fogar runt brunnen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja, typ. Va det nåt speciellt du tänkte på?
 
  • Gilla
P.T.S
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Ja, typ. Va det nåt speciellt du tänkte på?

Aldrig sett sån model innan var lite osäker.Tack för svaren
 
BirgitS
Så länge som det går att dra upp vattenlåset är det tillåtet att golvbrunnen är "snett" placerad.

Välkommen till forumet också!
 
  • Gilla
P.T.S
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Så länge som det går att dra upp vattenlåset är det tillåtet att golvbrunnen är "snett" placerad.

Välkommen till forumet också!
Tack för svaren
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.