2 444 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Avfuktare för tvättrum.
Börjar smått fundera på hur tvättstuga/groventre från Garage ska se ut.
Torktumlare finnes och ska finnas senare oxå. Men det är ju mycket som tydligen måste hängas. Min tanke va typ torkskåp med avfuktare. Men hittar inte den typen av avfuktare. Alla har design med runda toppar eller iaf gjorda för att stå på golvet helt själv. Skulle vilja ha en som man kunde ställa högst upp på ett skåp och dra slangar från skåpet där man hänger kläder. Finns det nått liknande eller måste jag tänka helt om?
Torktumlare finnes och ska finnas senare oxå. Men det är ju mycket som tydligen måste hängas. Min tanke va typ torkskåp med avfuktare. Men hittar inte den typen av avfuktare. Alla har design med runda toppar eller iaf gjorda för att stå på golvet helt själv. Skulle vilja ha en som man kunde ställa högst upp på ett skåp och dra slangar från skåpet där man hänger kläder. Finns det nått liknande eller måste jag tänka helt om?
Produkter som diskuteras: "Avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Tack för svar även om det nu är lite sent. 
Blev en woods28 som står i stora rummet nu och senare är den tänkt att ha i det som blir tvättstuga. Frågan blir då om den ska stå helt inne i det framtida skåpet eller om insug ska va inne i skåpet eller tvärt om? Tänker mig ett väldigt öppet skåp så det kanske inte spelar någon roll. Vill med skåpet bara slippa se all tvätt som inte går att köra i tummlaren.
Blev en woods28 som står i stora rummet nu och senare är den tänkt att ha i det som blir tvättstuga. Frågan blir då om den ska stå helt inne i det framtida skåpet eller om insug ska va inne i skåpet eller tvärt om? Tänker mig ett väldigt öppet skåp så det kanske inte spelar någon roll. Vill med skåpet bara slippa se all tvätt som inte går att köra i tummlaren.
Klicka här för att svara