Ingick inkoppling i entreprenaden och priset på huset , så ska dom göra det , annars kan ni yrka avdrag med vad det kostar , men entreprenören måste få en chans att utföra det . Diskmaskinen kopplas under diskbänk , och normalt med ett vred för avstängning av vatten på blandaren ,, inte alla blandare har har det .
Avfallskvarnen om det är godkänt av kommunen kopplas in enligt anvisning från leverantören , inga märkvärdigheter för en röris .