Hej!

Vi håller på att uppdatera köket och skulle gärna installera en avfallskvarn. Dock så skulle vi vilja använda matresterna till trädgården och letar därför efter en kvarn med separering/avvattningstank. Efter lite googling tycks det svårt att finna, så jag tänkte kolla om det är någon forumanvändare som har erfarenhet av en sån avfallskvarn?

Vad är era intryck? Funkar det bra?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.