1 578 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Avbryta "denna" tråds bevakning i mail
Jag har bestämt för mig att man tidigare i mail fick en länk till att avbryta bevakningen av just den tråden. Numera får man bara en länk till att avbryta all bevakning, vilket är lite synd, tyckte det var smutt att med ett enkelt tryck kunna avbryta en trådbevakning när den drog iväg off-topic.
Test
Renoveringsnovis
· Hudiksvall
· 212 inlägg
Test
Renoveringsnovis
- Hudiksvall
- 212 inlägg
Ja, det stämmer. Vi gjorde om notifieringsmailen för två tre veckor sedan. Anledningen till att vi tog bort just den länken var att vi fick rapporter om att flera råkat klicka på länken felaktigt.
/Per
/Per
Ok
Är det inte lite konstigt att "alla"-länken finns kvar då, det måste ju vara lika stor risk att trycka på den av misstag och då rensar man ju allt?
Well, well, ingen stor sak, men saknar länken ändå, speciellt när man går till tråden via mobilen för då hittar jag ingen "avbryt bevakning"-länk.
Är det inte lite konstigt att "alla"-länken finns kvar då, det måste ju vara lika stor risk att trycka på den av misstag och då rensar man ju allt?
Well, well, ingen stor sak, men saknar länken ändå, speciellt när man går till tråden via mobilen för då hittar jag ingen "avbryt bevakning"-länk.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Nej, om du trycker på alla-länken måste du göra fler val innan du avbryter något till skillnad från den första avbrytlänken.
Klicka här för att svara