3 756 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
Automower 260
Sidan 37 i instruktionsboken, avsnitt 4.3, första stycket.MrMagic skrev:
http://www.husqvarna.com/ddoc/HUSO/HUSO2011_SEsv/HUSO2011_SEsv__1153976-01.pdf
Då var kortet på plats. Gick fint att ta genom displayhålet, där var gott om plats på denna maskinen. Däremot verkar SMS-funktionen inte hoppa igång. Ska man "starta om" GSM-kortet eller nåt likn ? Hur skall lysdioderna på kortet lysa/blinka ?
Klicka här för att svara